Ade

2 1 0
                                    

Inca eram in sufragerie si mancam. George primise un apel telefonic si a vorbit timp de o ora. Era destul de straniu, el ura sa vorbeasca la telefon. Dupa doua minute se ivi si el. 

-Se anuleaza planurile pe azi, am treburi. Fcusem o fața nemultumita.

-Ce!? George, ai promis!

-Stiu, stiu.

-Animal!!

Ma sculasem de la masa si am plecat in camera mea. Uram aceasta zi din suflet. Ma trantisem pe pat. Imi veni o idee stupida in cap. Asteptam ca bagaciosul de George sa plece. Dupa jumatate de ora a plecat. A durat o vesnicie. Luasem telefonul si am pornit gps-ul sa gasesc clubul de echitatie. Pregatisem ghiozdanul cu hainele mele de schimb si am iesit din casa. Pe drum mestecam si o guma. Dupa jumatate de ora am ajuns. O zarisem pe Melissa care avea grija de un cal. Aceasta ma observa si veni in graba mare spre mine si ma imbratisa.

-Te-am asteptat o eternitate!

-Stiu, dar am venit pana la urma. Zambisem. 

De abia asteptam sai povestesc ei despre Sky. Melly m-a condus spre vestiar. Ma schimbasem repede in pantalonii de calarie si un tricou negru. 

-Sunt gata, haide mai repede sa-ti arat ce cal mi-a luat George! Melly parea uimita.

-Ti-a luat un cal de ziua ta!?

-Da, numele lui e Sky. Haide repede sa ti-l arat!

O luasem repede pe poteca care duce la boxa sa. Melly de abia daca tinea pasul cu mine. Totusi am ajuns acolo, iar un cal imens, gri cu pete albe, cu coama gri intensa si ondulata isi ivise capul sau salutandune.

-Glumesti....nu? Am inceput sa rad.

-Nu, serios e calul meu! 

Se vedea ca il adora deja. Melly ma invatat timp de doua luni cum sa ma comport cu un cal adevarat, pe un cal de plastic. Deci stiu cum sa ii imbrac echipamentul. Ii imbracasem frâul si am mers catre padoc. I-am dat comanda de a alerga in cerc. Sky ma fascineaza cu eleganta sa, nu-mi puteam lua ochii de la splendoarea din fața mea. Dupa jumatate de ora de un antrenament simplu, am decis sa il obisnuiesc cu greutatea șăii. Mam intors pentru doua minute, cand ma intoarsem cu fața la el, se speriase. Șia ridicat copita asupra mea. Unica ce vedeam in acel moment era negru.



Hey, un capitol nou imi pare rau ca nu scriu asa des. Ce credeti ca sa intamplat? Scuze pentru eventualele greseli! Nu uitati sa votati!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 09, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SkyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum