6

17 3 3
                                    

ლიზას pov:

კარგი დილა იყო მაგრამ ცუდ ხასიათზე ვიყავი. შარზე არ ვიყავი უბრალოდ გულ ნატკენი ვიყავი. თავიდან იმას ვერ ვიგდებდი რაც ჯჯანქუქმა გამიკეთა ეგ იმის გამო იყო რომ მაშინაც ზუსტად ასეთი ამინდი იყო. დასვენების დღე იყო ამიტომ დორამების ყურება დავიწყე true beauty ს რამდენიმე სერიას და 'ძალოსანი ფერია ქიმბოკჯუ'ს რამდენიმე სერიას ვუყურე შემდეგ კი გასეირნება გადავწყვიტე უკვე მოსაღამოვებული იყო ისევ ისეთ ხასიათზე ვიყავი. მთელი დღე ოთახში ვიყავი შემდეგ ყყრსასმენები ავიღე და ფეხსაცმელების არჩევას შევყდექი.

-ლიზაა რატო ხარ მთელი დღე მოწყენილი? არ მახსოვს მე ასეთი ლიზა -ოთახის კარები ჯენიმ შემოანგრია.

-აუ რავი

-გარეთ გადიხარ?

-ჰო

-წწამივიდე მეც?

-აუ არა რა გთხოვ მარტო მინდა

-ოქეი

ფეხსაცმელები ავარჩიე და გამოვედი უკვე საკმაოდ ბბნელოდა     მუსიკები ჩავრთე და სეირნობა განვაგრძე. არავინ იყო მხოლოდ აქა იქ თუ იქნებოდა 1-2 ადამიანი ამიტომ ცოტა შემეშინდა რადგან სიბნელის საშინელი შიში მაქვს თუ იქ არავინაა  ნახევარი საათი სკვერში, სკამზე ჩამოვჯექი და შემდეგ სახლში წამოსვლა გადავწყვიტე. ჩვენს სახლთან ერთი ადგილი იყო სადაც ძალიან სიბნელე იყო ამიტომ ნელა დავიწყე სიარული და თან ფანარი ავანთე. რატომღაც მეგონა რო ვინმე მომყვებოდა ამიტომ მე ჭკვიანმა სადღაც ვიდეო ვნახე რომ თუ გვეგონა რომ ვინმე მოგვყვებოდა უნდა დაგვემთქნარებინა და უკან მდგომიც დაამთქნარებდა(ისე ეგ მართალია მე რო ვამთქნარებ ჩემიმეგობარიც ამთქნარებს😌😂)
და იმედი მქონდა რომ არავინ დაამთქნარებდა თუმცა შევცდი, მართლა დაამთქნარეს(რო დავწერე მეც დამემთქნარა 😂🤣🤣) ბავშვობაში 4 წელი კარატეზე დავდიოდი ამიტომ გავჩერდი და უკან ფეხი იმ ვიღაცას გავარტყვი ვერ ვხედავდი ვინ იყო რადგან ტელეფონი დდამიჯდა და ძალიან სიბნელე იყო. მერე იმ ვიღაცამ სადღაც შემათრია ჩემზე ძლიერი აღმოჩნდა მაგრამ ცცოტა ვახერხებდი თავის დაღწევას. მარა მეორეც გამოჩნდა. ტანსაცმლის შემიხევა დაიწყეს ყვირილი დავიწყე მაგრამ გარეთ არავინ იყო თან პირზე ხელი ამაფარეს არაფრის თავი არ მქონდა ამიტომ ვერაფერს ვაკეთებდი. თანაც უკვე მმეკიდა რადგან ქალიშვილი აღარ ვიყავი თვალებიდან ცრემლები მომდიოდა ისინი კი ყველაფერ საშინელებას აკეთებდნენ მაგრამ უკვე ყველაზე საშინელებას აპირებდნენ რომელიც ჩემზე საშინლად იმოქმედებდა. მთელი დღე თავიდან ვერ ვიგდები ჯეიქეისთან მომხდარს ახლა კი მთელი სცენა თვალწინ დამიდგა. ავკანკალდი, ცხარე ცლემლები დაცურავდნენ სახეზე და უცებ მოვიდა ადამიანი რომლის მოსვლამაც გამახარა არვიციდი ვინ იყო მაგრამ მიხაროდა რომ მოვიდა მე კი დაგლეჯილი  ტანსაცმლით ტანის დაფარვას ვცდილობდი მან ორივე ცემა შემდეგ კი ჩემთან დაიხარა და თავის შემოსაცმელი მომცა.

New classmatesWhere stories live. Discover now