წუხელ ბევრი დავლიეთ მაგრამ დილით ყველა არაჩვეუკებრივად ვიყავით. მე ყველაზე ადრე გამეღვიძა რადგან ტელეფონს მიფეთქებდნენ მაგრამ როდესაც ტელეფონი ვნახე გავბედნიერდი რადგან ათასობით ადამიანი მაფოლოვებდა ინსტაზე მეგობრობას მიგზავნიდნენ FBზე ათას თბილ კომენტარს მიტოვებდნენ. ცუდი კომენტარებიც იყო მარს მეკიდა. სანამ ყველა წაციკითხე ბავშვებმაც გაიღვიძეს მოემზადნენ და სკოლაში წავედით. ყველა მე მომცვივდა და ავტოგრაფებს მთხოვდნენ ემას მინას და სუას გარდა ერთი სიტყვით ესე ჩავთვლი რომ ვარსკვლავი გავხდი რადგან შეჯიბრი ტელევიზორშიც გადიოდა.
-მმომისმინე პატარა ნაგავო. ეს მხოლოდ რამდენიმე დღე გაგრძელდება და შენ ისევ ყველა დაგივიწყებს_თქვა და ჩხუბი უნდა დამეწყო როდესაც ქუქიმ ჩხუბი დამიწყო.
-კაი გაანებე ერთუჯრედიანია ტყუილა დროს ნუ კარგავ(ქუქი)
მალე დასრულდა გაკვეთილები ჩემთან ყველა ახლოს იყო. მთელი დღე ზარები არ წყდებოდა და გადაცემებში მიწვევდნენ. პარასკევი იყო ამიტომ ზოოპარკში წასვლა გადავწყვიტეთ. როდესაც მივედით პირველი ძროხები დავინახეთ და მათთან შევიპარეთ. თაე ერთერთს ზედ მოაჯდა და აჩუ გააჭენეო უყვიროდა (არ იდირთოთ😆) როუზი კი ვიდეოს უღებდა მერე დავინახეთ რომ ჩვენსკენ დაცვა მოდიოდა და გამოვიქეცით. თაე ვეფხვთან შესვლასაც აპირებდა ნახეთ რამხელა კატაა თან მგონი უცნაური ჯიშისააო. ბამბის ნაყინები დავინახეთ და იქით გავიქეცით.
-ეეე საწყლებიი_ვანიშნე ბავშვებს თევზებზე რომლებიც წყალში ეყარნენ._აუუ თაე გამომყევი გადავარჩინოთ რა.
-წამო_თქვა და დიდ აკვარიუმში ჩავხტით შემდეგ კი ძლივს გავტეხეთ. ჩვენსკენ რამდენიმე კაცი მოემართებოდა მე და თაე კი გაკვირვებულები ვიყურებოდით.
-რა გააკეთეთ(დაცვა)
-თევზები გადაბარჩინეთ(თაე)
-გადაარჩინეთ თუ მოკალით.
-ეეე ამას უყურე რამდენს გვიბედავს კაი რაც უნდა ის თქვას მარა ნახე მჯვლელებსაც რო გვეძახის. აბა თქვენ ჩაეყუდეთ მაგდენი ხანი წყალში თავით და თუ გადარჩებით(მე)