25 •final•

1K 81 116
                                    

Draco; Hey! Selam.

Cedric; Selam.

Draco; Seninle hiç tanışma fırsatımız olmamıştı.

Cedric; Oh evet. Cedric, Cedric diggory.

Draco; Draco, Draco Malfoy.

Draco; Cedric sana yazma sebebim çok basit aslında.

Draco; Bugün 31 Aralık, yani cadılar bayramı.

Draco; Diyeceksin bunun benimle ne alakası var..

Draco; Harry biraz mal, anlatmaz. Ben söyleyim dedim. Anne ve Babasının ölüm yılı.

Draco; Genelde tüm gününü mezarlarında geçirir ama seninleyken ne olur bilmiyorum. İyi günler.

Cedric; Ehm şey.. Teşekkürler Draco.

Cedric; Hem bunu söylediğin için..

Cedric; Hem de ben yokken, onu hayata tutundurduğun için.

Draco; Sorun değil.

Draco; Sadece onu üzme ve yanında ol.

Cedric; Bundan emin olabilirsin.

~~~

Harry&Cedric

Cedric; Bebeğim neredesin?

Harry; Evdeyim, biraz işim var.

Cedric; Bende geliyim.

Cedric; Nereye gidiyoruz ?

Harry; Annem ve Babamın yanına gidicem Cedric.

Harry; Gerçekten gelmek ister misin?

Cedric; Evet, elbette

Harry; Draco bırakacaktı ama sorun değil, evdeyim gel al beni.

Cedric; Tamamdır.

~~~

    Harry Anne ve babasının mezarının başında oturmuş, ona olan bitenleri anlatırken diğer yandan Zümrütlerinden teker teker damlalar boşalıyordu. 5 yıl olmuştu, onlarsız tam tamına 5 yıl.. Harry nefes alamadığını hissetti. Oysa ne kadar da çok özlemişti onların yanında olmayı, onlara sarılmayı, öpmeyi.. Harry mezarların yanına aldığı zambakları bıraktı sakince. Annesinin en sevdiğiydi..

   Sirius ve Remus'un mezarının başına oturduğunda hala o gece için kendini suçluyordu Harry. Keşke dedi, keşke ölmeme izin verselerdi. Ama olmamıştı işte, sağ kalmıştı..
Tanrı bir şekilde onun ölümüne izin vermemişti. Harry remus ve Sirius'un da mezarının başına birer Buket Gül koyduktan hemen sonra sevgilisinin yanına geldi.

'Gidelim mi?'

'Olur ama beni üniversite'nin orada bırakır mısın? Draco ile görüşeceğim.'

'Olur, tamam.'

Harry kafasını cama yaslamış, düşünüyordu. Diğer yandan Cedric düşünceli sevgilisinin elini sıktı ve avuçlarına birer öpücük bıraktı.

'Ben her zaman yanında olacağım Harry.. Seni üzgün görmeye dayanamıyorum.'

'Elimde değil.' Diye cevapladı onu Harry. Dolmuş gözlerini geri gönderirken Cedric'in elini daha da sıkıp, avuçlarına bir öpücük bıraktı.

'Seni çok seviyorum. Biliyorsun dimi?'

'Ben daha çok seviyorum, sen bunu biliyor musun?' Harry gülümserken, Cedric'te onu gülümsetebildiği için gülümsüyordu.

Hedric ' yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin