Her zaman ki gibi Hedoş teyzoş elinde zille koşarak kolidorları geziyor ve bütün kızları okula gitmeleri için kaldırıyodu,sabahları yanımıza gelir okula gitmiyor musunuz? diye sorar bir şekilde bizi güldürüp kaldırırdı yani anlayacağınız Hedoş bizim annemiz gibiydi,hatta bazen Beyza ile dışarıya çıktığımız da oda bizimle gelirdi çok eğlenirdik yemek yer oraya puan verir alışveriş yapar gezerdik.
Kısacası annemle yapamadığım şeyleri Hedoş ile yapıyorduk.Bu arada Beyza benim en yakın arkadaşım bütün sırlarımı paylaştığım ilk ve tek insan diyebilirim.Her neyse Hedoş teyzoş bizim yanımıza geldi ve bizi uyandırdı zor da olsa kalktık hazırlandık ve okula gitmek için son hazırlıklarımızı tamamladık,kahvaltı için aşağıya indik ve kahvaltımızı yaptık buradaki herkesin kahvaltısını hazırlayan tek kişiydi annemiz gibiydi,kısacası ailemizin yerini aratmayacak şeyler yapıyor elinden geldiğince de bizi mutlu edip mutlu görmeye çalışıyor du bizi burda tek seven kişi de oydu sanırım.Her neyse bütün hazırlıklarımızı tamamladıktan sonra okula gitmek için yola koyulduk yolda o kadar çok zengin zübbesi vardıki hepsi kendini beğenmiş şımarık bir kaç çocuktan ibaretti Beyza aile konusun da baya bir hassas,bunu bilmelerine rağmen hâlâ alay konusu etmeye çalışıyorlardı.
Beyza:Şu gelen Emre değil mi?.
Gökçe:Evet o.
Emre:Selam kızlar.
Gökçe:Selam Emre naber.
Emre:İyi sizi sormalı.
Gökçe ve Beyza:İyi.
"Emre bizim en yakın arkadaşımız dı.Onun da bizim gibi ailesi yoktu çocukluk arkadaşıyız diyebilirim 8 sene boyunca aynı okulda ve aynı sınıftaydık,tek fark o erkek yurdunda biz kız yurdun da büyümüştük."
Emre:Bugün beraber gezmeye ne dersiniz?.
Beyza:İyi fikir aslın da.
Gökçe:Sen önden git biz geliyoruz şimdi Beyza.
Emre:Noldu kızım ne çekiştirip duruyorsun?.
Gökçe:Beyza'nın doğum günü olduğunu biliyorsundur herhalde.
Emre:Evet biliyorum o yüzden dışarı çıkalım mı dedim zaten.
Gökçe:Umarim bir planın vardır.
Emre:Merak etme o iş bende.
Gökçe:Benim hediyem hazır umarım başarabilirsin.
Bayza:Hadi ama seri olun biraz.
Gökçe ve Emre:Tamam ya geliyoruz.
Dedikten sonra koşarak yanına gittik.Okula girdik ve sınıflara dağıldık her zaman ki gibi Eslem yanıma gelip.
Eslem:Yetim sende ders notu vardır.
Gökçe:Birazdan o ders notlarını yüzün de görüceksin.
Eslem:Of iyi be senin ders notlarına kalmadık.
Emre:Bak işine Eslem.
Eslem:Sanane be.
Gökçe:Bana bak.
Emre:Sakin ol.