Bölüm 4

219 23 5
                                    

"Organizasyona baktım herşey mükemmel bir şekilde ilerliyordu,ilerlemesine taki Meltem gelene kadar."

Meltem:Ooo Gökçe naber.

Gökçe:Sanane.

Meltem:Aaa ama olmuyor böyle.

Gökçe:Ne var Meltem ne istiyorsun.

Meltem:Hal ve hatır sordum noldu sıkıntın ne.?

Gökçe:Benlik sıkıntı yok ama sende beni çekememe sıkıntın var sanırım.

Meltem:Çok komiksin ama bunlar bana işlemez.

Gökçe:Ben birşeyin sana işlemesine çalışmıyor ama sen kendi kendine bu tarz şeylere alınmayı çok seviyorsun.

Meltem:Tabi sıkıntı bende ana baba eğitimi almayan bir insandan ne beklersinki.

"Dedi dalga geçer bir simâ ile."

Gökçe:Sen ne diyorsun ya sen kimsin Allah'a şükür ailemiz babamız yok ama karakterimiz ve şerefimiz ile yaşıyoruz ama sen ne yazık.

"Dalmamak için kendimi çok zor tutuyordum sırf organizasyon bozulmasın diye sesimi çıkartmıyorum olsun bugünlük sözlerim ile dayak yese ona yeticeğini düşünüyorum."

"Masaya geri döndüm ve Meltemin de geldiğini gördüm zaten bu zamana kadar biz nereye gidersek oda oraya gelmeyi başarıyordu tam bir gıcık."

"Meltem bana dik dik bakıyordu ve bir anda kalkıp yanımıza geldi,sandalyesini çekip oturdu."

Meltem:Selam.

Emre:Selam

Beyza:Selam.

Gökçe:Aleykümselam.

Meltem:Doğum günün kutlu olsun tatlım.

Gökçe:Tamam kutladıysan seni kendi masana alalım.

Meltem:Of Gökçe amma taktın sende bana neyse hadi görüşürüz.

Beyza:Görüşürüz.

Gökçe:Bir daha gelme mümkünse.

"Dedim sinirli bir şekilde bizi alay konusu yaptıktan sonra ellerine ne geçicekti yada ne geçti bilmiyorum ama e yani ne demişler "bu dünyada size çektirdiklerini çekmeden bu dünyadan göç etmeyecekler".Tam bir gıcık her neyse."

Emre:Gökçe ne oluyor?.

Gökçe:Hiç birşey olduğu yok Emre.

Emre:Emin misin?.

Gökçe:Evet hemde çok eminim.

Emre:Peki.

"Aslında insanların bu tarz dalga geçmelerine pek takılmam çünkü umurlarımda değiller ama bir zaman sonra bu tarz konular artık çok fazla canımı sıkıyor ve yakıyordu."

"Bir an önce organizasyonun bitmesini ve eve gitmek istediğimi her ne kadar dile getirmek istesemde,maalesef ortamın güzelliğini bozmak istemiyordum."

"Arkadaşlar bu konu hakkında fazlasıyla yorum aldim sizleri sıkmamak adına kısa kısa yazıyorum 🖤💍"

YETİMHANE KIZI 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin