Talksy #1.1

75 3 1
                                    

Drugi dzień, Hiro oprowadza Keitaro po obozie, napotykają po drodze panią Yuri z którą wcześniej Keitaro nie rozmawiał.

-Yuri 🦋' Witajcie chłopc- Ej, my się chyba nie widzieliśmy? Jak się nazywasz?
-Keitaro 🐸' J-Ja? Nazywam się Keitaro
-Yuri 🦋' Miło mi cię poznać, ja jestem Yuri. Znacie się?
-Hiro 🦝' Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi!
-Yuri 🦋' Oh, serio? Od jak dawna się znacie?
-Hiro 🦝' Yyy, w zasadzie to znamy się od dziecka
-Yuri 🦋' OH-
-Hiro 🦝' Tak, i dorastaliśmy razem, chodziliśmy do tej samej szkoły, pochodzimy z tego samego miasta
-Hiro 🦝'I przysięgam że zawsze będę mu towarzyszyć.
-Yuri 🦋' R-Razem...?
-Keitaro 🐸' Hiro, przestań, to trochę żenujące...
-Hiro 🦝' Haha, ale to prawda!
-Yuri 🦋' <ciężko dyszy> B...-BL...
-Keitaro 🐸' P-Pani Yuri? Wszystko w porządku?
-Yuri 🦋' Razem... Na zawsze...
-Yuri 🦋' <krzyczy z ekscytacji> Aww.. Wasza więź najlepszych przyjaciół jest poprostu taka... Kyaaa!
-Yuri 🦋' Więź umacniana przez tak długi okres czasu, więź silniejsza niż jakakolwiek inna na świecie!
-Yuri 🦋' Zaczęta w czasach szkolnej młodości, później dojrzewająca i przemieniająca się powoli w MIŁOŚĆ!
-Yuri 🦋' Pewnego dnia nedejdzie ten moment kiedy jeden z was weźmie całą swoją odwagę na siebie i wyzna prawdziwe uczucie!
-Yuri 🦋' I razem będziecie szli przez plaże o zachodzie słońca trzymając się za ręce!
-Yuri 🦋' MUSICIE BYĆ PARĄ! PRAWDA?! PRAWDA?! POWIEDZCIE ŻE JESTEŚCIE PARĄ!
-Hiro 🦝' C-Co?! Wymyśliłaś sobie całą historię naszej relacji? Brała pani jakieś proszki czy coś? Powiedziałem tylko o tym że jesteśmy przyjaciółmi od dzieciństwa, a już jesteśmy w pani oczach parą.
-Keitaro 🐸' N-Nie! T-To nie tak jak pani myśli!
-Yuri 🦋' N-NIEEEE! Nie mogę tego zaakceptować! Wy dwaj już jesteście zshipowani w moim małym, kruchym serduszku!
-Keitaro 🐸' C-COOO?!

Camp Buddy Talksy I RozkminyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz