Niech mi ktoś proszę łaskawie wytłumaczy TO zdjęcie:
Chcąc sprawdzić aktorkę głosową Yuri natrafiłem na taką oto piękną tabelkę, i przeczytałem ją całą i nadal do mnie to nie dociera, nie wiem, mzoe ja jestem jakiś upośledzony że tego nie rozumiem.
A więc tak, zacznijmy od początku tabelki:
Lucas Allen udzielał głosu dwóm postaciom, Taidze i Goro, i ja się pytam jakim kurwa cudem, przecież oni mają kompletnie inne głosy, w życiu bym nie powiedział że nagrywał je ten sam aktor, to samo tyczy się u:Cole Feucher - nagrywał do Naota (starszy brat Natsumiego) oraz Archera (pewnie ktoś z rodziny Huntera, widać po nazwisku)
Shouta-Sensei - Hiro oraz Yoichi. Nie wspominając o znacznej różnicy w głosie, to przypominam o istnieniu cracka w grze gdzie jesr scena gdzie Hiro uprawia sex z Yoichim, teraz jeszcze gorzej to wygląda. Wyobraźcie sobie żeby jeden aktor nagrywał głos do obu tych postaci gdy te się..- wiecie co. Raz mówił jakby ruchał Hiro, a potem na odwrót, brzmi to, trochę... Jeszcze gorzej to brzmi jak powiemy to inaczej.
TEN AKTOR GŁOSOWY NAGRYWAŁ SCENĘ GDZIE SAM SIEBIE RUCHAŁKiba Walker - Keitaro i Yoshinori. Tutaj podobnie jak w przykładzie na górze, postacie wogóle nie są do siebie podobne pod ŻADNYM względem, również głosowym. Nie bez powodu napisałem że jest podobnie, bo również jest ukryty crack gdzie jeśli dobrze pamiętam Keitaro robił loda Yoshinoriemu, więc znowu Mindfuck. Bo kolejny aktor użyczał głosu gdzie sam robił sobie dobrze...
I nie bez powodu pominąłem dwóch aktorów głosowych. Na koniec zostawiłem Yuri przez którą wogóle to zobaczyłem. Kawtsuki, bo tak nazywa się aktorka, użycza głosu nie tylko Yuri, ale i Lee 🤢, czy naprawdę nie mogli znaleźć chociaż chłopaka do tej roli? Znaczy, ja rozumiem, małe studio, ale żeby chociaż chłopak nagrywał głos chłopaka. Z resztą, nie bolałoby mnie to gdyby zamiast Lee był tam Eduard, bo w sumie i tak są do siebie dość podobni. Więc nawet mógłby być to taki "Easter Egg"
No okej, to nie był koniec, ale teraz przyjebię czymś mocnym. Na tej tabelce na dole jest Shouta-Sensei prawda? Omawiałem go już. To teraz o 1 wiersz w dół i co nam się ukazuje? Dave Soltura również tak samo jak Shouta, nagrywał głos Yoichiemu oraz Hiro. I ja się pytam HOW?! TO NIE MA SENSU?! Z resztą nawet nie słychać różnicy w głosie, brzmi jakby nagrywała to jedna osoba a nie dwie lub trzy, no właśnie, bo to i tak jeszcze nie koniec. Gdyby się bardziej przyjrzeć, to zobaczymy że taki Taiga ma AŻ TRZECH aktorów głosowych
Poza tym, w samej grze w profilach postaci znajdziemy również informacje o aktorach gloswych, ale jest wspomniany tylko jeden.
Do profili odsyłam do Raven5151, oraz jego wspaniałej książki "Camp Buddy | wszystko w jednym", z resztą, jeśli to czytasz to proszę, wspomnij o tym co tu napisałem również u siebie, może więcej osób to zobaczy bo masz większe zasięgi XDDDDD, a i masz odrazu temat na kolejną część czy coś 😂😂😂
Podsumowując, studio BLit's nieźle się postarało żeby pokręcić wszystkich aktorów, dać im rolę na kilka postaci a paru postaciom dać po kilka aktorów. Gratuluję wspaniałej organizacji 👏👏👏
CZYTASZ
Camp Buddy Talksy I Rozkminy
AcakCo tu dużo mówić, znajdziesz tu najzabawniejsze dialogi z Camp Buddy Dla niewtajemniczonych Camp Buddy to niezbyt znana Visual Novel'ka. Jest o tematyce Yaoi/BL więc homofobów tu nie zapraszamy. To teraz krótko o fabule dla osób ktore pierwsze co o...