Znovu jsme šli na tu samou louku a usadili se uprostřed.
" To bude skvělé, nemůžu se dočkat!" Skoro jsem to vykřikla a otáčela rukou, abych viděla, jak se prstýnek blýská na slunci.
" Já taky ne." Zasmál se Jacob.
" Ten prstýnek je nádherný." Stále jsem jím otáčela.
Jacob se usmál. " Jsem rád, že se ti líbí."
" Miluju tě." Zašeptala jsem.
" Já tebe víc." Uchechtl se.
" Ani náhodou!" Hádaly jsem se.
Začali jsem se hádat, kdo koho víc miluje. Nakonec jsem to vzala a vtiskla mu velkou pusu. Po několika minutách se začalo stmívat.
" Měli bychom už jít. Mamka s taťkou nás budou hledat." Řekla jsem a vytáhla Jaka na nohy.
" Jasně." Usmál se na mě tím krásným, pokřiveným úsměvem.
Propletli jsme si prsty a rozběhli se. Nedělalo nám to žádné potíže. Neumím sice běhat tak rychle jako praví upíři, ale jsem vcelku rychlá. Naštěstí Jacob má se mnou dost trpělivosti.
Když jsme dorazili k domu, byla tma jak v pytli.
Konečně si mé oči přivykly na tmu, mrkla jsem na Jacoba a dlouze ho políbila.
Přišli jsme do obýváku a skočila jsem Carlisleovi do náruče.
Carlisle se usmál. " Jak sis to užila, zlato?"
Také jsem se usmála. " Skvěle, dědo."
" Kde je Bella?" Zeptal se Jacob.
" Dělá vám večeři." Ozval se Edward za pianem.
Ožila jsem. " Jé, tati, ty zase hraješ?" Vyskočila jsem Carlisleovi z náruče a posadila se vedle táty. Jaké se opřel o piano, aby dobře slyšel. Společně jsme si zahráli mou oblíbenou písničku River Flows In You.
" Večeře je na stole!" Zvolala Bella.
Umírala jsem hladem. " Už jdeme, mami."
Když jsme vešli do kuchyně, přivítala nás vůně kuřecího enchilladas.
Seděli jsme vedle sebe a zkoušeli se krmit navzájem. Zkoušela jsem to poprvé, takže jsem Jacobovi málem vypíchla oko.
Nevěděla jsem, že maminka umí tak úžasně vařit. Jacobovi to chutnalo tak moc, že vylízal talíř.
Snažila jsem se zachovat vážnou tvář. " Chovej se slušně!" Neudržela jsem se a začala se strašně smát.
Když jsme dojedli a můj záchvat smíchu trochu polevil, umyla jsem nádobí a Jacob se chopil utěrky. Uklidili jsme kuchyň a šli si sednout do obýváku.
" Bylo to výborný, mami." Řekla jsem.
" To jsem ráda, že vám to chutnalo. Tohle jídlo má Charlie strašně rád." Usmála se Bella.
Zívla jsem. Byl to velmi náročný den.
" Mami, asi si půjdeme lehnout, dobrou noc." Zářivě jsem se na všechny usmála.
" Jistě srdíčko." Odpověděla maminka a dala mi pusu na čelo.
" Dobrou noc." Řekli všichni.
Byla jsem tak unavená, že jsem usnula skoro hned, než jsem si lehla. Zdálo se mi o mém milovaném, úžasném Jacobovi.