Zasnoubená

472 25 7
                                    

Odpoledne se mě Jacob zeptal, jestli se nepůjdeme projít. Zašli jsme na louku, kam chodí tatínek s maminkou.
Jacob si lehl a já na něj a dlouho jsme se líbali. Uměl to úplně božsky. Líbali mě na očních víčkách, v ďolíčku na krku, na nose, na čele, ale hlavně na rtech. Najednou se odtáhl a zrudl.
" Jaku, děje se něco?" Zeptala jsem se zmateně.
" Nessie, chci se tě už dlouho na něco zeptat." Řekl a zrudl ještě víc.
" Tak se ptej", bydechla jsem a a pohladila ho po hřbetu ruky.
" No...., vezmeš si mě?" Zeptal se a podíval se mi do očí.
" Samozřejmě, že si tě vezmu." Zašeptala jsem a vrhla se mu kolem krku.
" Miluju tě."
" Miluju tě."
Jacob vytáhl z kapsy malou krabičku a klekl si na koleno.
" Renesmé Cullenová, slibuji, že tě budu milovat a chránit navěky a navždy." Pak z krabičky vyndal krásný a blyštivý prsten vé tvaru srdce. Na táhla jsem levou ruku a on mi navlékl prsten. A pak jsme se dlouze a vášnivě políbili.
Jacob vstal a zvedl mě z trávy.
" Tak a teď to řekneme mamince a tatínkovi." Řekla jsem, zatímco se Jacob přeměnil. Vysadil mě na svůj hřbet a rozběhl se. Doslova jsme proletěli lesem mezi stromy. Vůbec jsem se nebála, protože celá naše rodina miluje rychlou jízdu. Přitisknutá na Jakeovi jsem vnímala les jako rozmazanou šmouhu. A už jsme stáli před naším bílým domem. Jacob se proměnil zpátky a se mnou na zádech šel dovnitř.
" Tak jdeme na to", zašle ptala jsem Jacobovi do ucha.
Vešli jsme do obývacího pokoje a sedli si na pohovku.
" Neboj, nikdo ti hlavu neutrhne", zašeptal Jacob.
" No, to sice ne, ali byli by toho schopni." Usmála jsem se.
Jacob se na to snažil celou dobu nemyslet, aby si Edward nepřečetl jeho i moje myšlenky. Vstal a šel i se mnou k mým rodičům.
" Edwarde a Bello, dáte mi prosím Renesmé za ženu? Dnes jsem se s ní zasnoubil." Zeptal se zdvořile.
" Vím že Renesmé je ještě moc mladá, ale ty budeš dobrý manžel Jacobe. Ano." Řekl Edward.
" Ano." Přitakala Bella a objala mě i Jacoba.
V tom k mám přitančila Alice.
" Můžu se postarat o svatební obřad a líčení nevěsty? Prosím?" Zeptala se s rozzářeným výrazem.
" Tak dobře, ale s rozmyslem, ano?" Řekli jsme zároveň.
" Ó, díky Renesmé a Jaku!" Vykřikla Alice a objala nás.
" Nemáš zač."
" Kdy tu svatbu plánujete? Zeptala se Rose.
" Asi tak příští týden, že Jaku?" Odpověděla jsem.
" Jistě miláčku. Nemůžu se dočkat."
" Já taky ne." Zasmála jsem se a políbila ho.
Mami, tati, půjdeme se ještě trochu projít, ano? Zeptala jsem se.
" Jistě zlato, dávejte na sebe pozor." Odpověděla Bella.

SvítáníKde žijí příběhy. Začni objevovat