Narozeniny

596 36 3
                                    

Ahoj. Jmenuji se Renesmé Carlie Cullenová. Mé jméno je poněkud zvláštní, stejně jako já. Jsem dcerou Edwarda a Belly Cullenové. Narodila jsem se, když moje maminka byla ještě člověk, takže jsem napůl člověk a napůl upír.
Dnes mám čtrnácté narozeniny, ale vypadám jako dospělá. Abych nezapomněla, mám kluka. Jmenuje se Jacob a je mu sedmnáct a nestárne. Je to vlkodlak s velmi huňatou nazrzlou a příjemnou srstí.
Jsem bruneta s dlouhými kudrnatými vlasy a mám hnědé oči, po mojí mamince. Mám světlou pleť a zaoblenější lícní kosti.
Svá jména jsem dostala podle babiček- Reneé a Esmé- a podle dědečků- Carlisle a Charlie. Ale často mi říkají Nessie.
" Nessie!" Ozvalo se z obývacího pokoje.
" Zlato! Pojď si sfouknout svíčky!" Zvolala Bella.
" Už jdu mami!"
Vběhla jsem do obýváku a skočila tátovi do náruče.
" Tak pojď si sfouknout ty svíčky", řekla Rosalie.
Vyskočila jsem Edwardovi z náruče, pozadu- jako obvykle.
" Něco si přej, zlato", řekla Esmé.
Zhluboka jsem se nadechla a svíčky sfoukla.
" A teď je čas na dárky!" Zazpívala Alice.
Od rodičů jsem dostala úžasný dárek- auto! Nádherné vínové volvo! Od Alice a Jaspera MP3 s písničkou, kterou tatínek složil, Esmé a Carlisle mi dali spoustu knížek a od Rose a Emmetta krásné oblečení.
" Děkuju!!!" Vykřikla jsem a všechny je objala.
" Také pro tebe něco mám", řekl Jacob a podal mi dva balíčky. V prvním byla voňavka a žetízek s vlkodláčkem a v druhém ohlávka pro vlkodlaky.
"Děkuju Jaku!" Silně jsem ho objala a políbila ho.

SvítáníKde žijí příběhy. Začni objevovat