Bölüm 3 : Aşk Kırıntısı

138 4 0
                                    

keşke açmaz olsaydım kapıyı lanet olsun annem yerde yatıyordu ne yapacağımı bilmiyordum ilk önce büyük bir çığlık attım hemen ardından telefona koşup 112'yi aradım hemen geleceklerini ve sakin olmamı söylediler çok kolaydı sanki senin annen böyle olsa napardın lan ?!? neyse ambulans gelene kadar annemin başında bekledim sanırım yarım saat sonra geldiler ve hemen annemi sedyeye alıp götürdüler bende okul kıyafetlerimi çıkarıp bir koşu taksiye atladım ve hastahaneye gittim annemi kanser hastalıkları bölümüne götürecekleri için hemen oraya gittim ama orada yoktu aklıma bissürü şey geliyordu taki annemin sesini duyana dek o an ki mutluluğumu anlatamam hemen annemin yanına gidip ona sarıldım ama o bana bir yabancı gibi bakıyordu şuuru kapanmıştı tam düşüp bayılıyordum ki beni birinin tuttuğunu hissettim kim diye döner denmez adeta aşık olmuştum küçücük bir burnu uzun rampa saçları koskaca pespemde dudakları olan bir oğlandı beni tutan bir kaç saniye şok geçirdikten sonra hemen kendimi geri çektim ve oğlana teşekkür ettim annemi beklerken biraz lafladık o ankara kızılayda oturuyormuş aslında babamda orada oturuyor neyse orada özel bir okula gidiyormuş sağlık okuduğu için burata staja gelmiş tam konuşurken annem nefes alamayarak uyandı o anda çok korkmuştum her zaman ki gibi annem bugün burdan çıkar mıydı acaba ? diye düşünüyordum eğer anneme bir şey olursa babamın yanına kızılaya gidecektim bunu istiyordum aslında merak ediyorum da diyebiliriz annemin yaşamı çok uzun sürmeyeceğinden ileride olanlara hazırlanmam gerek ...

Dün gece hastahanede yatmıştım baya uykulu bir şekilde kalktım ve kalkar kalkmaz gözlerim annemi aradı , ama o yoktu aklımdan bin bür türlü şey geçiyordu . Hemen çantamı alıp hastahanenin içinde koşuşturmaya başladım her yere baktım fakat annem yoktu , nerede olabilirdiki ? korkudan ağlamaya başladım ve hastahane kolidorlarında küçük ve ürkek adımlarla hastahanenin en alt katına indim , yani morg 'a .

yeni okul yeni hayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin