BARAN - Meilin wejdzie ci do pokoju gdy będziesz miał* włączoną kamerkę i zacznie krzyczeć jaki tu bałagan.
BYK - wyplujesz na komputer kakao, ponieważ Rollan zażartuje z twojej nauczycielki.
BLIŹNIĘTA - nie wyłączysz mikrofonu i będziesz umawiał* się z Lenori na herbatkę po południu (btw, to przypał studętki mojej mamy)
RAK - twój zwierzoduch zacznie gonić muchę i zrzuci ci komputer jednocześnie go niszcząc.
LEW - nie wyłączysz mikrofonu i nauczucielka usłyszy jak Olvan pomaga ci na sprawdzianie.
PANNA - Rollan i Conor zaaranżują pranka, iż kiedy będziesz miał* włączoną kamerę oni wejdą w maskach do ciebie do pokoju i "porwą" (nie będziesz o niczym wiedzieć).
WAGA - będziesz udawał* że nie działa ci internet i wtedy wejdzie Rollan po czipsy.
SKORPION - nie odpowiesz na pytanie zdane przez nauczyciela ponieważ Przysięgli, wejdą do ciebie do pokoju i zaczną walczyć, dostaniesz jedynkę a nauczyciel Ci nie uwieży.
STRZELEC - zwierzysz się Grifowi, że nauczyciel się nad tobą znęca i w trakcie zdalnych lekcji, on wejdzie do pokoju włączy kamerę i mikrofon a potem zacznie grozić nauczycielowi, że go znajdzie i przeszyje swoim słynnym sztyletem.
KOZIOROŻEC - w trakcie odpowiadania, do pokoju wejdzie Warty po balonówki, zatrzyma się przed komputerem i powie: "faktycznie stara i brzydka ta twoja nauczycielka"
WODNIK - Olvan przypadkiem usłyszy jak uczysz się geografi, wkurzy się i zacznie kłucić z nauczycielką że: "czego ona uczy dzieci i jakie błędne acz oczywiste informacje podaje. Eura to nie Europa i nie istnieje coś tekiego jak Himalaje"
RYBY - na prezentacje zamiast zdjęcia Pirytu wkleisz zdjęcie Mocnego trzymającego spirytus.
Siema, wiem, że dawno nie było zodiaków. Myślę że aktywność powinna wrócić, przynajmniej na razie.
Dwa pytania:
1. Dodać postacie i sytuacje z Talksów rye_the_bee ?
2. Macie jakieś ciekawe pomysły na rozdział?
CZYTASZ
SPIRIT ANIMALS zodiaki
CasualeSPIRIT ANIMALS zodiaki - W trakcie pisania. - Wszystko jest przypadkowe. Nie faworyzuję rzadnego nawet swojego znaku zodkiaku 😉 - Mam nadzieję, że wam się spodoba ♡♡♡