HATIRLATMA: Dedi ve birden ağlamaya başladı.Duygulandım ve birden "lololo,lolo,lololo,lolo" diye bir ses duydum.Bu kapımın zil sesiydi.Halay çekerek kapıyı açmaya gittim.Can yoldaşlarım Şaziye ve Nihale'yi gördüm.Çok üzgünlerdi...
..............................,...............................................,.............................,...............................,............................................
Mahmut (M): Neden üzgünsünüz lo?
Şaziye(Ş) o sırada birden "ahey ahey ahey" diye bağırıp ağlamaya başladı.
Nihale(N) söze başladı: Halay yasaklanınca çok üzülmüştük şimdi de Kral Kendal ülkede mendili yasak etmiş.
M: Lo lo lo!Vayğ Vayğ Vayğğeeeeyyğ Lolar aşkına. Canıma "tıh" etti artık.
Herkes ağlarken o sırada ben de adını sormayı unuttuğum Tatlıcik kardeşimin adının Sülo Tatlıcik olduğunu öğrendim.
Herkes ağlıyordu ama o bir başka ağlıyordu.Dedim : "Kardeşim neden böyle içli köfte gibi içli içli ağlıyorsun?" Ben espri yapmıştım ama Sülo(S) suradımın ortasına kanadı geçirdi. Yüzümde birkaç tüy kalmış idi.M : Wowowow haram. Niye böyle ettin Sülo.
S: Abey suratında kışın ortasında montla gezen bi' sivrisinek vardı ona tokat atmışamdır!
Lakin ki öyle de değildir. Ben yaptığım şaka için attığını sanmıştım. "Herkesin hayatına kimse karışamaz lo!" dedim.
S: Bi dokika abey hikayeler karıştı.
Vovovov evet karıştı.Neyse ki toparlıyordum.
M: Pardon Sülo kardeşim."Sen niye öyle ağlıyorsun?"
Bir daha kanadı yüzüme geçirdi.
M: Lololo! Şimdi ne oldı?
S:Yüzünde kabanla dolaşan bi sinek daha vordı abey.
Yere bakmıştım.Yerde iki sinek kanlar içinde yatıyordu. Yanlarına kısa zaman içerisinde bir sürü sinek toplandı. İçlerinden delikanlı olanlar bize " Vız vıız vız vııız,sivri kardeşimizin kanı yerde kalmayacaktır ha!" dedi. sonra iki mezar kazıp sivrileri oraya yerleştirdiler. Mezar Taşlarında buğulu bir şekilde. "İS DEAD." yazıyordu. Üzerlerine çiçek bırakıp ayrıldılar. Bizi tehdit eden o iki sinek tekrar gelmişti. Ellerini ovuşturup başlarından geçirdiler ve beni ittiler. Bana bi şey olmadı ama kendi eli kırıldı. "Şimdi daha da sinir olmuşamdır" dedi sinek. "Bekle beri Mahmıııııııttt.Sonun olacaağğm"de dedi.Sonuna da "Vız vız lo ahey intikamelo " ekleyip gittiler.
Sülo(S): Tövbe tövbe,neyse ki küçüklerdir ha.
M: Küçük diye küçümsemeyelim Sülo.Dedeni öldüren çocuk da bize göre küçükmüştür.Ama...
S: Şşşşt.Devam etme lo.
M:Neyse biz ne diyorduk? Heh. İçliköfte gibi neden ağlıyorsundur?
Sülo gene kanat attı.
M:Voovov bu sefer hangi sinek ne giymiş?
S: Bu sefer esprik için tokat attım ben burda ağlıyorum görmüyorsun? Neden ağlıyorum... Yakın bir akrabamın ülkesinde isyan edilmek istenmişti.Ama maalesef ki katliam yapılmış,isyan hüsranla ve başarısızlıkla sonlanmıştı.Yakın akrabam da katliamda öldürülmüştü...
M: Üzüldüm Tatlıcik gardaşım,hangi akraban ve ne isyanıdır lö?
S: Annemin dedesinin amca oğlunun teyzesinin yeğeninin kızının torununun annesinin bacısının kocasının erkek kardeşinin asker arkadaşının annesinin kızının oğlunun babasının annesinin sakatlandığında gittiği doktorun eşinin canının tatlı istediğinde tatlı aldığı pastanede çalışan şoför.
Olay: Onların da ülkesinde bizimki gibi gaddarca halay yasaklanmıştı ve onlarda isyan etmişti...M: Cidden yakın akrabanmış çok üzüldüm Sülo?
S: Voy Allahım! Tövbe Bismillah! Mahmo abey o kafanın üstündeki ampul da ne?Yoksa...
M:Hangisi?He o mu? O... O benim ampullü kepim. Sabah aldım da yakışmış mı diyecektim.
S: Yakışmış ağabey.
Şaziye: Yakışmış ama sanki biraz daha mı porlak olsaydı?
Nihale:Yok ıböyle daha güzeldir. Sen ne anlarsın ki zaten hıh cahil keşke ölsen.
Şaziye: Sensin be cahil!
M: Vıy vıy vıy! Sorun büyük.Hep kavga mı edecehsiniğz?
Ş: O başlattı!
N: Hayır o!
Ş:O!
Onlardan da onayı aldığıma göre kepimi çıkarttım.Tam durun diyecekken Sülo Tatlıcik kardeşim onlara birer kanat attı.Kendilerine geldiler. Sustular.Ama bu kuşta çok kaşınıyor lo bir gün dövecekler sonsuz mutluluğa ulaşacaktır ha.
S:Abey ?!?
M:Ben onları söyledim mi? Sesli düşünmüşümdür ha özür dilerem.
Nihale:Abi daha yeni çıkarttın kepi yeniden niye takıyorsun?
M: Ne kepi lo ? Takmadım kep.
Şaziye: O zaman...
O DA NESİ? EVET,İLK BAŞTA OLMASI GEREKEN ŞİMDİ Mİ OLUYORDU? BİR FİKRİM Mİ VARDI?ŞOK ŞOK ŞOK HEPSİ PARNAKTAN SONRA.
Sülo: Abi sakin sunucu değilsin kekimi ye beni yeme lütfen yani.
Neyse şakamızı yapmıştık. Ama aklımdaki ampulün hangi plan için olduğunu açıklamaya geldi sıra:
M: Arkadaşlar! Plan şu...
.................................,......................................,.....................................,.........................................,......................,
ÇOK YAKINDA, DİĞER BÖLÜM... (dıtdıtdırırıdırırırıdıt)
M: Sülo sus lo!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo İmparatorluğu
HumorTamamen eğlence amaçlıdır. İzin alınmadan hiçbir yerde paylaşılamaz.