Ebből a keserves múltból visszatérve a jelenbe, mostanában nincsenek olyan rossz napjaim.
A suliba kaptunk egy projekt munkát Mr. Olivertől. Mr. Oliver az osztályfőnökünk, elképesztő arc. Általában becézzük, mint Mr. Amerika. Amerikában született, ott is nőtt fel. Tipikus amerikai.
A projekt munkában Elit fogják mellém választani. Mindig ő a fizikai társam a csapat munkákban, de igazából szellemileg mindig Noah. Mindig elképzelem, milyen lenne ha Noah lenne Eli helyében. Tudjátok nehéz úgy álmodozni arról, hogy Noah a munkatársan úgy, hogy apa lefizette Mr. Amerikat még év elején, hogy soha ne rakjon össze engem azzal a diákkal, akire máshogy nézek. De, ezúttal neveket húztunk. Amerika kihívta Elit, hogy húzzon egy nevet. Reménykedtem, hogy engem húz. Majd kimondta a kis cetlin lévő nevet...
-„S"... Igen ez biztos én leszek... Sophia. Mi? Sophia? Eli leült Sophi mellé és szomorúan nézett vissza az én értetlenkedő fejemre. –Sarah! Szólal fel Mr. Amerika ezzel kizökkentve a gondolatmenetemből, amiben lezajlott, hogy lenne esélyem Noahval dolgozni. Viszont az is, hogy mi van, ha megint Oscaral kerülök egy csapatba. Oscar... tudjatok, minden osztálynak van egy olyan gyíkja, mint Oscar. Aki szemüveges, alacsony es a szobája tele van gamer cuccokkal....
Kisétálok a tanáriasztalhoz. Hirtelen minden lelassult az idegességem miatt. Elveszem az egyik papírlapot és megfordítom. S a gondolatmenetem stimmel. Melyik fele? Igen, Noahval csinálom a projektet. A szívem zakatol sebesen, miközben Noahra nézek és kimondom a nevét. Fura. Tetszik neki az egybeesés. Kicsit lenéző vigyorral követi a kontaktust miközben mellé sétálok és leülök.
-Ma este? Szólalt meg azzal az elképesztő mosolyával. –Ma este mi? Kérdezem tőle, mert tényleg nem értem mire céloz ezzel. –Kezdjük ma a projektet. –Noah. Van rá másfél hetünk. (A projektfeladatunk az, hogy készítsünk közvélemény kutatást az iskolába arról, hogy ki mit gondol a globális felmelegedésről. Elég uncsi.)
Suli után mikor elindulok hazafelé, mindig elgondolkozok azon, hogy hazamegyek a bolondokházából egy börtönbe... A tesóm már megint egy másik lánnyal hancúrozik a szobába. Legszívesebben benyitnék és lekevernék neki egyet.
Holnap kezdődik minden elölről...
YOU ARE READING
Az Igéző
FantasyA képzeletedbe férkőzve te is megtudhatod miről szól a történetem... by: Kovács Anna ༼ つ ◕_◕ ༽つ