Ailecek kahvaltı yapıyorduk aslında herşey gayet normaldi taki o muska bulunana kadar.
Biz 6 aile üyesiyiz annem, babam, ablam, ben ve benden küçük iki kardeşim vardı.
Sabah birlikte kahvaltı yapıyorduk sakin bir şekilde, babam yemeğini yerimden sonra dolaşmaya gitti, kardeşlerim canlı dersleri için hazırlık yapıyorlardı annem ve ben masayı topluyor ablamda ders çalışıyordu yaklaşık yarım saat sonra ben ders çalışmaya başladım.
2 SAAT SONRA
Artık dersten o kadar sıkılmıştım ki biraz video izlemek istedim ve her zaman ki izlediğim nova prospekt videolarını izlemeye başladım aslında tek izlediğimi düşünmüyordum çünki yanımda benimle izleyen birilerinin de olduğunu biliyordum.
Video izlerken saatin nasıl geçtiğini farkında bile değildim çünki saat 18:00 olmuştu bir anda odanın havasının değiştiğini farkettim video'yu kapatıp içeriye gittim ama sanki birinin beni takip ettiğini hissediyordum. Annemle masayı hazırladıktan sonra babam geldi hep birlikte yemek yemeye başladık yaklaşık bir saat sonra masayı topladık ve ailecek TV'de olan flimleri izlemeye başladık nedense video izlerken hissettiğim daralmayı ve korkuyu hissettim biran ama umursamadım babam bir anda ayağa kalktı ve erken yatın diyip odasına gitti yarım saat sonra kardeşlerim de yatmaya gitti. Oda'da annem ablam ve ben kalmıştık bizde fazla oturmadan yattık zaten, gece su içmeye kalktım hepimiz de olan hissi hissettim birinin beni tutup çekeceğini, bir anda irkildim, suyumu içip odama giderken birden aklıma gece saat 2 ile 3 arasında aynaya bakılmaması gerektiğini hatırladım Aslında ben ona pek inanmıyordu saate baktığımda saat tam da iki buçuk olmuştu denemek istedim ve aynanın karşısına geçtim O gün bir şey olmamıştı ama ertesi günler ise...
Sabah annem masada bugün kıyıdan köşeden bir temizlik yapalım dedi temizliğe başladığımız sırada benden perdeyi çıkarmamı istedi perdeyi hızlı bir şekilde çekince kornaj kırıldı ve kornaj dan aşağı bir muska düştü elime alıp anneme bağırdım annem bana bir şey oldu zannedip koşarak geldi.
"Düştünmü" dedi büyük bir
panikle" Hayır ama perdeyi çekerken kornaj kırıldı ve kornajın içinden bir muska" dedim
Annem şaşkınlıkla baktı Muskayı açtım Arapça yazıyordu daha sonra annem elimden aldı ve bana niye açtın Bunu sen diye bana bağırmaya başladı daha sonra dışarıya çıkıp Muskayı yaktı.
Zaten ne olduysa o Muskayı bulup yaktıktan sonra olmuştu...
Annem eve geldi ve hemen temizliği bitirmemizi söyledi yaklaşık 2 saat sonra temizliği bitirdik.
Annemle birlikte yemek hazırlarken
"Anne o Muskayı neden yaktın hocaya götürüp bunun ne olduğunu sorabilirdik ya yaktın diye başımıza birşey gelirse" dedim
Ama annem benimle aynı fikirde değildi.
"Asıl o Muskayı hocaya götürdüğümüzde başımıza bir şey gelebilir öyle hemen olup biten bir şey değil bu büyük sonuçta hemen dualarla gitmiyor ben Ayetel Kürsi okuyarak yaktım başımızdaki beladan kurtulmuş olduk daha fazla uzatılması bu konu kimseye de bir şey söylemesin. "dedi ve kestirip attı ama bu sefer de ben annemle aynı fikirde değildim.
Muskayı yakalı 2-3gün olmuştu hala bir şey olmadı acaba annem gerçekten doğruyumu söylüyor diye düşündüm taki o sesi duyana kadar.
Okuduğunuz için teşekkür ederim diğer bölüm ilerleyen zamanlarda gelicek umarım beğenirsiniz🙂