Gece yatarken çok sıcak olmuştu ve yorganımı üstümden attım tam o sırada diz kapağıma birisi elini sürttü umursamadım çok uykuluydum ve kardeşimin elinin değdiğini düşündüm hemen geri üstümü örttüm.
Sabah uyandığımda üstümde nedense bir ağırlık vardı yüz üstü yatıyordum hiç kalkmak içimden gelmedi tabi o olay olana kadar. Hani yatağın üstüne basarsınız ve yatak çöker ya o şekilde sağ tarafım çöktü ben yaptım diyip kalmak istemedim ama aynı çökme sol tarafım da da olunca yataktan kendimi nasıl attığımı bile hatırlamıyorum anneme anlattım ama pek umursamadı ve bende daha bahsetmek istemedim kahvaltımızı yaptıktan sonra bulaşıkları yıkamaya başladım bulaşıkları yıkarken en sevdiğim nova prospekt videolarını izliyordum tam elime süngeri aldım ve deterjan sıkarken sırtıma bir parmağın dokunmasıyla irkildim ve heşeyi kolumla devirdim annem geldi ne olduğunu sordu anlatmak istemedim kolumun değdiğini ve o yüzden düştüğünü söyledim daha sonra bulaşıkları bitirdim ve hala üzerimde o korku vardı akşam bu sefer herkes erken yattı.
Saat 08:30'du yemek yemek için oturduk babam kız kardeşime
"Kızım sen gece konuştuğunu hatırlıyor musun?" dedi. Hepimiz çok şaşırdık babama ne olduğunu sorduk kardeşim etkilenmesin diye gülerek anlatmaya başladı.
"Kızım sen gece kalktın işte yatıyorlar onların haberi olmaz diye" konuşuyordun dedi.
İçimi büyük bir ürperti sardı acaba gerçekten de muska yüzünden mi oldu bunlar, annemle göz göze geldik kesin annemde benimle aynı şeyi düşünüyordu
"Yok babacım hatırlamıyorum gerçekten mi öyle bişey oldu?"
"Evet sonra ben seni güzelce yanıma yatırdım hatta"Kardeşim etkilenmesin diye hep birlikte güldük daha sonra masayı topladık ve bulaşıkları yıkarken annemle konuşmaya başladım.
"Anne gerçekten musakayı yaktık diye olmuş olabilir mi?"
"Zannetmiyorum ben onu Ayatel Kürs'i okuyarak yaktım normal bir uyur gezerlik" dedi.Bence annemde farkındaydı ama belkide beni korkutmamak için birşey demiyordu. Ne olursa olsun ben annemle aynı fikirde değildim ama umarım annemin dediği gibidir. Daha sonra annem akşam patates yemeği yapacağını söyledi ve benden bodrumdan patates getirmemi istedi aşşağıya gittim patatesi aldıktan sonra yerde Kur-an'ı Kerim vardı hemen elime aldım ve kitabın içine baktım gerçekten de Kur-an'ı Kerimdi hemen koşa koşa anneme götürdüm bu Kur-an'ı Kerimin yerde ne işi var demeye kalmadı ki elimde sadece odun parçası vardı. Annem de şaşkınlıkla hem bana hemde elimde ki odun parçasına baktı.
"Ne saçmalıyon kızım sen"
"Anne Kur'an-ı Kerimdi hatta elime aldım içine bile baktım" dedim ama bana inanmadı dalga geçiyorum sandılar daha sonra akşam oldu yemek yerken kardeşim benimle yatmak istediğini söyledi bende kafamla onayladım o olayın etkisinden pek çıkmamıştım. Artık yatma vaktimiz gelmişti gerçekten de bugün baya bir macera yaşamıştım ve daha fazlasını istemiyordum ama her zaman istediğimiz şeyler gerçekleşmiyordu gerçekten de...