2

35 9 0
                                    








High school Sopa















KRING!!!!!!!!!




KELAS 6-C


" Baiklah murid-murid masa sudah tamat, jadi saya akan kutip kertas sekarang. " ujar seam Yang bertugas

















" Fuh~akhirnye .lega rasa semua kertas dah habis " ujar miu

" Itulah.aku tengok punya soalan pun dah mati akal agaknye. Susah gila " kata solar Yang duduk di sebelah jihyo.sekarang sudah masuk akhir tahun jadi mereka sekarang exam akhir tahun bagi menentukan kedudukan peperiksaan.

" Biasalah itu,so jihyo macam mana? OK tak?kau Jawap semua tak? "Tanya miu pada jihyo Yang duduk dibelakang nye.jihyo duduk dibelakang miu manakala kawannye lagi seorang Solar duduk disebelah belakang sebelah jihyo.

" Ok je tapi soalan Yang aku tak faham, aku buat je "ujar jihyo. Barang di atas meja dikemaskan nye. Sekarang sudah waktu rehat.

" Kan? Aku main taram je jawap.Janji aku dah siap "

" Kau memang, semua soalan kau main taram. Soalan senang pun tak boleh buat " sidir miu.

" Eh kau ini. Soalan Yang aku tahu, aku buatlah tak kan aku tak buat pulak "marah solar. Suka hati dia je main tuduh orang. Excuse me i buat semua ok.

" Sudah-sudah, korang ini tak kan benda kecik ini pun nak bergaduh pulak "

" Jom pergi cafeteria . Nanti kita nak pergi dewan pulak. Kang lambat masuk " ajak jihyo
































" Bye. Nanti kita jumpa minggu depan yer " kata solar pada jihyo yang sudah jauh.dia lambai ke arah jihyo . Mereka balik sama-sama cuma arah ke rumah masing-masing berlainan. Jihyo belok kekiri manakala solar dan miu belok kekanak kerana mereka berjiran.















KLIK

" Jihyo dah balik " ujar jihyo. Kasut sekolah ditanggalkan nye dan diletak di dalam rak kasut. Kasut rumah yang tersediah dipakai. Tiba-tiba...













YAHH!!! LEPASKAN AKULAH. HISH TEPILAH !!!




Jihyo yang baru masuk ke dalam rumah terdengar pergaduh dari tingkat atas.dia mengerut dahi. Ada orang lain ke dalam rumah ink.

" Apa berlaku ini "

" omma? " panggil jihyo. Dia naik ke tingkat atas.

















" Hish tepi lah " marah ryujin

" aku cakap tepi lah bodoh !!! " tubuh tua itu ditolak kasar sampai terdorong ke belakang. Badan Puan Song terhantuk sedikit ke arah dinding.

" menyusahkan tahu tak "

" Ryujin kamu nak pergi mana dengan duit omma itu " ujar Puan song teresak-esak.sakit dikepalanye tak dihiraukan . Kaki anak perempuan nye dipegang. Ryujin yang mula rasa rimas terus disepak tubuh itu jauh darinya.

" Hish! Tepilah !! "





" YAH SONG RYUJIN!!! "

















Bersambung






👇Vote

Love Me💔Where stories live. Discover now