Patrzyłam w jego oczy z niedowierzaniem . Chodziłam z nim dwa lata temu w wakacje , ale zerwał ze mną nie powiedział dlaczego tylko po prostu zerwał i odszedł od tamtego momentu moje serce rozerwało się na tysiące kawałków obiecałam sobie , że przestane go kochać znienawidze go. A teraz jak na niego patrze moje serce jakby zaczęło się układać i to mnie najbardziej przerażało bo to ooznaczało, że nadal go kocham.
- Tęsknkiłem za Tobą , cały czas o tobie myślałem.
A we mnie się zagotowało.
- Ty tęskniłeś - zapytałam z kpiną w głosie - To ty ze mną zrywasz po 2 latach pojawiasz się z nikąd i ty śmiesz mówić , że za mną tęskniłeś. Odwróciłam się napięcie i szybko wyszłam z imprezy wsiaďłam do samochodu i ruszyłam do domu. Gdy weszłam do pokoju rzuciłam się na łóżko i całą noc przepłakałam , zranił mnie już drugi raz niech raz na zawsze zniknie z mojego życia. Następnego dnia miałam lekkiego kaca , ale moja mama o mnie pomyślała i zostawiła obok łóżka na szafce butelke wody. Moja rodzicielka Agnieszka pracuje jako lekarz w dzień i przeważnie w nocy więc praktycznie nie ma jej w domu. Wzlekłam się z łóżka i poszłam wziąść orzeźwiający prysznic. Ubrałam szarą bluzke i czarne leginsy. Zeszłam na dół zjeść śniadanie , ale tsraz wiem , że to był moj największy błąd w życiu.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
No dobra dodałam jeszcze jeden chciaż w komenfarzu napisałam , że jutro ale chce wam jakoś wynagrodzić bo mam już dużo zaległych rozdziałów.
CZYTASZ
Zakazane uczucie
RomantizmPowiem wam tylko jedno to historia o Anabel ( Ani) . Jak chcecie wiedzieć więcej musicie to przeczytć. Hahahahahaha