- Wstawaj!!!! Bo spóźnisz się do szkoły. - krzykneła mama z dołu.
- Dobra nie wrzeszcz tak !!!- poprostu nie wytrzymałam . Zwlekłam się z łóżka podeszłam do szafy wziełam czarną sukienkę i biały sweter i udałam się do łazienki. Po krótkim prysznicu wyszłam z łazienki już gotowa oprócz butów. Zeszłam na dół i skierowałam sie do kuchni gdzie moja mama piła właśnie kawę .
- Cześć?- powiedziałam nie pewnie widziałam , że jest zła.
- Ile można spać?- widać było , że to nie o to jej chodzi.
Nie odpowiedziałam jej po prostu poszłam do drzwi wziełam skórzaną czarną kurtke założyłam buty na wysokim obcasie i wyszłam z domu trzaskając drzwiami. Wsiadłam do samochodu i pojechałam do szkoły. Po 10 minutach byłam już pod szkolą. Hej !!! -zawołała moja przyjaciółka .
- Hej Amelia- szybko odpowiedziałam. Cieszyłam się , że ją widze.
- Wiesz ,że krąży plotka , że Maciek sie w tobie zakochał.
- Nawet jeżeli to prawda to ja go nie kocham więc nie ma u mnie szans.
- Nie przesadzaj jest przystojny.
- Dobra nie chce o tym gadać . Pa.
Gdy doszłam do szafki stał tam Maciek nie wiedziałam jak mam sie zachować. Nagle powiedział do mnie:
-Hej wpadniesz do mnie dzisiaj na impreze ?
-Nie mam ochoty nigdzie iść - musiałam jakoś z tego wybrnąć.
-No weź zgódź się będzie fajnie. - cały czas próbował mnie przekonać.
-No dobra ,o której godzinie?- pomyślałam , a czemu nie?.
- O 20.30 w moim domu. - cały czas mówił z wielkim uśmiechem.
- Okej postaram się przyjść , ale nie obiecuje. Wiesz, musze juź iść na lekcje bo się spóźnie.
Nie jestem do tego przekonana , ale pójde na tą imprezę przynajmiej sie rozluźnie. Potem ruszyłam do gdzie miała odbyć się pierwsza lekcja.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Sory ,że krótki rozdział , ale to mpja pierwsza książka i wiem nie musicie mi tego pisać w komentarzach jest strasznie nudna. Rozdziały będe dodawała co tydzień lub troche krócej.
CZYTASZ
Zakazane uczucie
RomancePowiem wam tylko jedno to historia o Anabel ( Ani) . Jak chcecie wiedzieć więcej musicie to przeczytć. Hahahahahaha