Dlaczego nie zostawi mnie w świętym spokoju ?

216 15 3
                                    

Po tym jak wyszedł pobiegłam do pokoju. Cały czas płakałam. Jak on mógł mi to zrobić? Zostwił mnie, a potem wrócił. Dla mnie to za wiele dzisiaj na szczeście była sobota , więc nie było szkoły . Zadzwoniłam po moją przyjaciółkę Zosię.Siegnełam po telefon i po trzech sygnałach usłyszałam :

-Halo?

- cześć to ja Ani. Możesz do mnie przyjechać?.

- Będe za 5 mniut.

Tak jak powiedziała tak była po 5 minutach.  Usłyszałam dzwonek do drzwi.Zeszłam na dół otworzyłam drzwi i szybko z z Zosią pobiegłyśmy na góre. Usiadłyśmy na moim łóżku.

- Musze Ci coś opowiedzieć . Nie uwierzysz koga spotkałam wczoraj na imprezie i dzisiaj.

- Kogo?- zaciekawiła sie .

- Christiana.- powiedziałam załamującym się już głosem. Nadal nie moge pojąć jak on mógł mi to zrobić , po prostu bez słowa wyjaśnienia wyjechać . I dlaczego? Bo nie umiał powiedzieć mi , że jest księciem.

-  Co ??? Ale ???- była zdziwiona nie wiedziała co powiedzieć. Zawsze go nie lubiła.

- Niestety to prawda - powiedziałam zrezygnowana. Zosia nie pytała na razie o nic więcej wiedziala , że to nie najlepszy moment. Po prostu mnie przytuliła.

Obudził mnie budzik o 7 rano , masakra. Musiałam wstać z mojego wielkiego łóżka i pójść do szkoły. Zapowiadał sie nie zapomniany dzień.

***************************************
Wiem krótki rozdzial.wogóle możecie przestać to czytać ,bo wogóle sie do tego nie nadaje . Napiszcie w komentarzach co sadzicie .Moze jakoś pomożecie mi w pisaniu.

Zakazane uczucieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz