Olivia

32 0 0
                                    

Dün gece çok eğlendik, Shot yarışı yaptık, kazanan bendimHayır şaka yapıyorum, ben değildim tabiki. Tam net hatırlamıyorum, zaten yeterince başım ağrıyor. Uyandığımda Marie'nin evinde idim. Marie beti benzi atmış, başımı bacağına koymuş bana bakıyor. "Ne oldu" diye sordum. "Helen dün gece olanları çabuk unuttun! Dün Night Club'da bayıldın" dedi. Başımı tutarak aniden ayağa kalktım. Tedd ve Jason karşı koltuklarda oturuyorlardı. Tedd "Helen aniden hareket etme!" diye bağırdı. Başımla onayladım ve yavaşça geri yattım. O sırada Jason telefonu eline almış bir kişiye bakıyordu. O kişi çok büyük ihtimalle Olivia idi. Sordum: "Olivia mı?" "Evet" cevabını alınca aklıma bir şey geldi ve bunu onlar ile paylaştım. Marie ve ben onunla arkadaş olucak, sırlarını öğrenecektik, öğrendiğimiz bilgilere göre hareket edecektik.

   Bugün Olivia işe tanışma günümüz. Okula girince ilk işimiz Olivia'yı bulmak. Maşalayıp kıvırdığım saçlarımı salarak ve çantamı geriye doğru savurarak, topuklu ayakkabılarımın çıkardığı takıntılar ile ona doğru koştum. "Olivia, nasılsın" dedim. "İyiyim canım asıl sen nasılsın" diye sordu ve ekledi: "Hahaha dayanamadın değil mi yani o kadar içkiye" Biraz kızmıştım ama onunla arkadaş olmam gerekiyor, sakinleştim. Sorun midemdeki doğuştan beri olan bir hastalıktı. Neyse dedim içimden ve ona başımı salladım. Gülümsedim. Marie arkamdan geldi. "Haydi kahve içelim"  dedi.  Olivia "Kahveler benden"  dedi. O gün Olivia ile baya bir kaynaştık. İstemediğim kadar yakınlaştık. Ardından Olivia hanımefendi ağzından baklayı çıkardı: "Helen, Marie... Ben Tedd'i çok seviyorum" Onun canını çok yakmak istiyordum. Çok kızmıştım sakin olamıyordum. Okulun en kuytu yerine götürdüm onu. Kolunu ters çevirip sırtında sabitledim ve konuşmaya başladım: "Bak Olivia ben senin gibileri çekemem. Tedd'i sana vermem" İnleyerek konuşmaya başladı, "Ha, sen yani Tedd'i seviyorsun, ona aşıksın!"  Bunu bağırarak söylemişti. Yüzünü kendime döndürüp bir tokat attım. Yerlere yapışan Olivia'nın üzerine tükürdüm. Çünkü bana tükürmeyi Tedd öğretti. Arkamı dönüp diğerlerinin yanına dönüyordum ki, bizimkiler, beni alkışlıyor. Arkalarında ise Tom var. Bana bakıyor. Bende hasreti giderip üstüne atladım. Onu öptükten sonra arkamı döndüm ve "Benim bir sevgilim var, ayrıca ben en yakın arkadaşlarıma o gözle bakanlardan değilim Olivia Williams" Mükemmel bir andı. Cindy ve Clarissa'yı sordum. Gelmemişler. Olsun sonuçta Tom burada.

   Sonraki derslere girmedik. Tom'un burada bir evi daha var. Benim için satın aldığı. Ona gittik. Hep beraber çok eğlendik. Olivia'yı konuştuk ancak belayı başımızdan atamadığımızı tespit ettik. Olivia hala bizim okulda idi. Her an kötü bir şey yapabilirdi ve burada tehlikede olan biri varsa o da bendim.
Eveeeeeğğğt heyecanlı ve garip bir son oldu Helen'a ne olacak bende çok merak ediyorum, bu arada okuyucu sayımız 300 küsüre ulaşmış çok mutluyuuuzz teşekkür ederizz öpüldünüz görüşürüz. Bu arada bugün iki bölüm yayınladık çünkü yarın çok doluyum yetiştirmezsem üzülürüm. ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bizim HikayemizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin