Capitolul 5

40 4 1
                                    

Am coborat cu toti si am intrat inauntru.Petrecerea deja incepuse,din cate am observat eu.Thanatos ne astepta in fata usii,putin cam nervoasa.

-Pe unde ati umblat?spuse Thanatos, aproape rastit.

-Pai...Vezi tu...noi am avut...aaa...treaba!a spus Erin,aprobata de noi toti.

-Bine!Copii se intrebau unde sunteti!Erik o sa tina un discurs despre plecarea lui ,iar Shaylin o sa mearga cu el!ne-a spus Thanatos.Haideti ca aproape a inceput!

-Venim acum!am spus eu.

Dupa ce am pasit in sala de festivitati,am observat cat de frumos era ea decorata cu acele ghirlande in toate culorile,care mai de care mai frumoasa si stralucitoare.Muzica era una vesela si nu era data foarte tare.Mesele erau acoperite de fete de masa rosii.Langa ele era masa lunga unde se afla mancarea si bauturile.Totul arata uimitor!Am vazut-o pe Thanatos urcandu-se pe scena si luand microfonul.

-Dragi copiii!Va rog sa va asezati la locurile voastre pentru a ma asculta!Bun..Deci a venit acea zi in care se termina scoala si vine vacanta!Nu este asa ca voi de abia asteptati sa se termine scoala?Ma rog,anul acesta a fost unul de care este bine sa uitam din cauza unor probleme,sau putem sa ii spunem razboi,in care s-au intamplat lucruri groaznice,au fost ucise persoane pe care noi le iubeam foarte mult!Dar sa speram ca s-a terminat,ca acum nu mai trebuie sa ne mai temem de nimic!Acum va rog sa ii ascultati ultimul discurs al profesorului Erik Night!Va multumesc!spuse Thanatos care ii inmana microfonul lui Erik.

-Buna seara!Vreau sa va spun ca am primit o scrisoare de recomanadare pentru a fi elev la teatru in Chicago!Mi-a facut multa placere sa fiu colegul vostru,acel pusti obsedat de teatru.Dupa aceea am devenit profesorul vostru!Unora nu prea le-a placut faptul ca am devenit mai sever!Dar,acum mi s-a implinit visul pe care il aveam de cand eram mic.Si chiar ma bucur pentru asta nespus de mult.Cand am primit vestea nu mi-a venit sa cred!Va multumesc ca m-ati sustinut in tot!Aceasta va fi ultima seara petrecuta alaturi de voi!Maine voi pleca alaturi de Shaylin.Ma bucur ca m-ati ascultat.Distractie placuta in continuare!spuse Erik,dupa care lasa microfonul,cobori si o lua pe Shaylin.

Dupa terminarea discursului,fiecare a inceput sa se distreze.Nici nu am observat cand a disparut Stark.I-am spus lui Stevie Rae ca eu o sa ies putin afara sa il caut pe el.M-am indreptat incetisor spre usa mare din lemn a salii si am iesit in curtea scolii.Cerul era senin,afara era cald,dar adia usor vantul.Era o noapte specifica verii.Cred ca Stark s-a dus in sala de sport sa mai traga cu arcul la tinta."Aici ne-am cunoscut si sarutat pentru prima data."mi-am adus eu aminte.Deschid usa ,iar el era acolo.

-Stiu ca esti acolo!Nu te mai ascunde!Crezi ca ma sperii?a spus el,venind spre mine,luandu-ma in brate si sarutandu-ma.

-De ce ai plecat?S-a intamplat ceva?l-am intrebat

-Nu,stai linistita!Pur si simplu am vrut sa targ o gura de aer si sa ma mai antrenez.Tu ce cauti aici?

-Nu stiam de ce ai disparut.Ma ingrijorasem.

-Nu trebuie sa iti faci griji in privinta mea!Ba din contra,eu trebuie sa am mare grija de tine.

-Serios?Crezi ca sunt un bebelus?Ca nu pot sa imi port grija singura de mine?am spus,facand pe bosumflata.

-Nu cred asta!Esti cam firava si imi este frica sa nu te pierd din nou.

-Esti asa de grijuliu!spun,dar am fost intrerupta de telefon.

Ma uit pe ecran si vad numele vecinei mele,doamna Parker.De ce ma suna?

~Convorbire telefonica~
-Alo!Buna seara,doamna Parker!Ce mai faceti?Ce s-a intamplat?am intrebat.

-Buna scumpa mea!Scuze ca te deranjez!Tu unde esti acum?m-a intrebat

-Nu este niciun deranj!Eu sunt la scoala,la petrecere.

-Am aflat de moartea mamei tale!Imi pare nespus de rau!Ai idee daca este cineva acasa la tine?De exemplu,tatal tau vitreg?

-Nu este nimic!John nu cred ca este acasa.De ce ma intrebati?

-Pai lumina este aprinsa,iar sotul meu s-a dus acasa,a batut la usa,dar nu a raspuns nimeni!

-Cred ca Andrew este acasa!

-Eu zic ca trebuie sa vii.El nu a mai iesit de cateva zile din casa!

-Asta nu e bine!El era mai depresiv,din cauza lui John!Haideti ca vin imediat!la revedere!

-Te astept!La revedere!a spus si a inchis telefonul.

~Sfarsitul convorbirii ~

-Ce s-a intamplat?Este totul in regula?ma intreba Stark ingrijorat,vazandu-mi expresia fetei.

-Trebuie sa mergem urgent la mine acasa.Dupa cum stiai eu am un frate vitreg mai mic si care esta cam depresiv din cauza tatalui lui.Si acum este inchis in camera de cateva zile.Si nu stie nimeni ce a mai facut!am spus eu repede.

-Urca in masina!Ajungem imediat!spune dupa care am fugit pana la masina si am pornit.






Dragoste DULCE-AMARA (House of Night fan fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum