04 - Kdo jsem?

11 4 1
                                    

Kdo jsem? To je otázka, kterou si určitě pořád kladete. A tentokrát vám na ni odpovím.

Jsem dívčina, která se narodila v květnu. Rodiče chtěli dívku, která se bude jmenovat jako matka, takže dostala jméno Jana. Nejhorší je, že slavím narozeniny a za tři dny svátek. Je mi jedna třicet. Jsem už od mala snílek. Co jsem se naučila číst, tak se knížky staly součástí mého života. Na základní škole jsem poznala akční, krimi a sci-fi seriály, které se staly mým taky životem. Dřív jsem byla víc komunikativní, otevřená, usměvavá.

Jenže když mi bylo okolo jedenácti, tak se vše změnilo. Uzavřela jsem se do sebe. Těžko navazovala přátelství. Přestala jsem se o sebe tak nějak pečovat. Bylo mi vše jedno. Mamka na doporučení doktorky – pediatra, nic neřešila. Což měla, protože jsem se v roce dva tisíce třináct psychicky zhroutila a přiznala našim o hlasech, které mám, které poslouchám. Vyhledala jsem pomoc psychiatra a ten mi diagnostikoval schizofrenii. Od toho roku se léčím, že chodím na kontroly. Od té doby to bylo jak na kolotoči. Chvíli veselá, pak nepříjemná, protivná a uzavřená. A takhle je to i dneska. Stále utíkám do svého světa, který jsem si vytvořila. A díky příběhům žiju.

Drabble výzva: Celoroční práce jednoho velikého bláznaKde žijí příběhy. Začni objevovat