Multimedia:AİDEN
Sabah beni kaldıran Burak olur sanıyordum ama daha güzel bişey hadi tahmin edin bakalım ...
Menemen kokusu bende aşırı derece bi menemen hastalığı var ''MENEMENNNN!!!'' diye bağırarak aşağı indim ''Burak allah senden razı olsu-''
Lan bunun burda ne işi var hov ar yu yakışıklı arkadaş
''Günaydın prenses '' dedi taş çocuk
''Günaydın da sen kimsin''
''Ben Aiden ''
Dızzzz dızzz (güya telefon çaldı siz anlayın)
''Arayan kim prenses '' ''bro'' o nasıl isim
'' açıyım mı?''
''Ver.''
''Hi bro'' diye başladı aiden öyle konuştular ama neyse ben hiç oralı olmadım
Bu ne yaa garip bi şey kokuyoo sanku yanık gibi menemen ''aiden yetiş menemen gitti !!!''
''Fack''
'' hop dedik düzgün konuş vay biz dede biraz almanca''
''Pardon prenses''
...
'Aiden böyle menemen yapmayı nerden öģrendi...' diyemediğim için
'' nerelisin sen ''
''ALMAN''
''bu kadar güzel menemen yapmayı nerden öğrendin''
(Böyle yazıyorumda canım menemen çekti yapabilen varsa bi tabak göndersin hani ben yaparım ama eee şey üşendim evet evet üşendum)
Sırıtarak ''annem türk babam alman ''
''Hmm iyiymiş kahve istermisin''
''Olur''
''Burak nerde''
''bi işi var ''
''İşte ne işi bende onu soruyorum''
''Sevgilisinin baba-''
''Neee!! Burak'ın sevgilisi mi var ''
''Devam ediyorum sevgilisinin babası cidden baya hasta onu teselli ediyor''
''Ohh bee sonunda doğru düzgün bi sebep üstelik burak'ın yaptığı bi şey''
''Tamam Buraktan böyle bi hareket şaşırtıci diğer şaşırdıģın ne ''
''Son 3.5 aydır başıma gelen tek normal şey herhalde''
''Ne gibi''
''Saymamı istermisin ''
''Vaktim var''
'' peki başlıyorum tecacüz edilmekten son anda kurtuldum eski sevgilim tarafından kaçırıldım dık ölmek üzereydim ve benzeri yani fazla birşey yok''
Ben bunları söyliyince aiden bana doğrü yaklaşıp ama cidden burnumuzun deymesine 1.5 2 cm vardı ben tabi kıpkırmızı kesildim lanet olsun gözümün önüme düşe saçı kulamın arkasına götürdü ve ''seni aramızda görmekte bi mucizeymiş''
''Aynen hiç sorma '' dedim o sırada Burak geldi ''Ve adam öldü dostlar ''
''Üzüldüm SEVGİLİN nasıl ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL AŞKI
Humor''seni unutmak istiyorum. senden kurtulamıyorum. hersey nerde başladı o günü silip atmak istiyorum . korkuyorum hemde delicesine''