1.Bölüm

4.2K 91 8
                                    

"Selin hanım uyanma vaktiniz... Eşyaları alıcak kargo şirketi geldi "

"İlk olarak Selin hanım değil Selin İkinci olarak salondan başlaya bilirler"

"Ve anne ve babanız geldiler." bunu duyar duymaz bütün uykum bir anda yok oldu "Ne anne ve babam mı geldi! Hemen geliyorum."

Selam ben Selin lise 2 'ye gidiyorum annemler süpriz olarak lisenin geri kalanını ve ünüversiteyi istanbul'da

okumamı istedi...

Ve sabırsızlıkla beklediğim o büyük gün geldi bu gün İzmir'den İstanbul'a taşınıyoruz daha doğrusu taşınıyorum çünkü annem ve babam iş içi Lowa da yaşıyor ve arada ziyarete geliyorlar malum yol uzun...

Neyse biz gelelim günümüze ; Ne giyisem diye düşünürken Berrin teyzenin ütülemesini istediğim yırtık şortum ve şifon askılı ve pembe gömleyimi giyerek aşağı indim...

"Hoşgeldiniz." Dedim onlarda "Hoşbulduk" dediler. Ve gelip bana sıkı sıkı sarıldılar ama siz sıkı sıki dediğime bakmayım bildiğiniz ölüm tehlikesi atlattım yani ...

Annem önce berrin teyzeye dönüp arkada bizi bunlar ne içmiş dercesine bakan kargo şirketini işaret ederek "Berrincim arkadaşlara yardımcı ol ve Selin'in valizlerini hazırla lütfen" dedi ve sonra babama dönerek "Hayatım sende İstanbul'a git artık bir eksik var mı diye bak."dedi Bunun üzerine babamda beni öptükten sonra evden çıktı...

----------

Annemle oturmuş babamdan gelicek telefonu bekliyorduk o telefona göre hava alanına yola çıkıcaktık."Izmir'de arkanda bırakıcağın bir sevgilin var mı?" Annemin ani sorusu üzerine "Hayır yok ama babam sanırım yanlış anneyi getirdi..." dediğimde ikimizde güldük çünkü en son anneme sevgilim var dediğimde beni yemek kaşıgı ile kovalamıştı...

Biz gülerken babamdan gelen telefon üzerine hava alanına yola çıktık...

----------------

Uçağa binmiş ve ben tüm yol boyunca uyumuştum ta ki annem "Selin geldik aşkım kalk hadi." Diyene dek

Valizleri almışlardı babam beni bir taksiye bindirip otele yollamıştı.

Ve istanbul maceram böyle başladı...
Umarım beğenmişsinizdir bu benim ilk hikayem yazım hatalarımı en aza indirmeye çalışarak bir sonraki bölümü getiricem ....
Arkadaşlar bu bölüm diģerlerine göre kötü oldu ama lütfen okumaya devam edin çünkü bu bölümden sonra okuyucular yarıya iniyor...

İSTANBUL AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin