siyah kapşon

2 0 0
                                    

hala mahallemize birileri ölmeye devam ediyor ama anlamıyorum nasıl olur halamı ve yardımcılarının tamamını tutuklatmıştık yoksa tutuklatmamış mıydık.O seri katil kendine lakap bile takmıştı 'siyah kapşon' diye kimdi bu siyah kapşon? bu konuyu da araştırmak istiyodum ama annem bana bunu yapmamam gerektiğini söyleyip dururyodu sanırım bu araştırmamdan haberi olmaması gerekiyor. jug'la buluştuk ve bu siyah kapşonu araştırmaya başladık. Geçenlerde pops'ta soygun oldu ve archie'nin babası fred andrews vurulmuştu archie'de ordaydı ama siyah kapşonu tutamamıştı donup kalmıştı sonra şoktan çıkıp babasını hastaneye götürdü tabi o sırada siyah kapşondan tek bir iz bile kalmamıştı çünkü kaçmıştı. Archie bizi aradı hemen hastaneye gittik fred andrews'un durumu stabildi ama hala uyanmamıştı 1-2 saat sonra fred andrews uyanmıştı archie hemen yanına gitti ve taburcu oldu archie'ler eve gitti bizde jug'la araştırmaya devam ettik. O sırada beni gizli numaradan biri aradı bana siyah kapşon olduğunu söyledi önce inanmadım biri telefon şakası yapıyor zannedip telefonu kapattım ama sonra üst üstte tekrar arayınca o olduğunu ve birinin şaka yapmadığını anladım. bana kapıyı açmamı söyledi her ne kadar korksamda aşağı inip kapıyı açtım bi kutu vardı içinden ne çıkacağını bilmeyerek aldım kapıyı kapattım ve kutuyu açtım içinden küçükken en sevdiğm 'Nancy drew' kitabı çıktı telefonu tekrar elime aldım ve 'bune?' diye sordum ve bana 'küçükken çok seviyomuşsun baban öyle dedi' dedi şok olmuştum babam nerdeydi? hemen telefonu kapatıp annemi arayarak evden çıktım 'anne babam nerde?' dedim telaşlı bi sesle annem 'baban bi haberi çekmeye gitti' dedi biraz rahatlamış olsamda içimde kötü bi his vardı sanki babam haber çekmeye değilde başka bi yere gitmiş gibi hissediyodum neden bilmiyodum ama garip hissediyodum zaten annemle babam ayrı ayrı evlerde yaşıyorlardı çünkü boşanma aşamasındaydılar babamınn evini kontrol edicektim çünkü babama inanamam için onun katil olmadığını bilmem lazımdı. Ertesi gün cherly'ın yanına gittim ve planımı anlattım kabul etti ve babamın kaldığı otele gittik. Çekmeceleri aradım o sırada cherly gözcülük yaptı ve geçenlerde bana siyah kapşonun hediye ettiği Nancy drew kitabı vardı hemen çantama attım bıçak silah gibi şeylerde aradım ama mutfak bıçağından başka hiç bi kesici alet bulamadım sonra cherly'ı da alıp onu evine götürdüm sonra bende eve gittim babamı beklemeye başladım 1 saat sonra eve geldi baba nerdeydin dedim bi haber vardı ona bakmaya gittim dedi sonra bende çantamdan Nancy drew kitabını çıkardım ve babamın yanına gittim baba bunu senin evinde buldum neden bu kitab senin evindeydi diye sorduğumda bana demek buldun bu kitabı küçükken çok seviyodun bu yüzden bu kitabı erken doğum günü hediyesi olarak sana aldım dedi şaşırmıştım ve aklımda sorular vardı babam bi katil miydi? yoksa masum muydu? aklımda onlarca soru varken saçma sapan bişey sordum gerçekten doğum günü hediyesi mi? babam evet dedi hala içimde bi ses vardı 'baban katil' diyip duruyodu ki 6. hissim çok kuvvetlidir ama onuda bastırdım. Ertesi gün beni yine siyah kapşon aramıştı ve beni sweetwater nehrine çağırdı kendini ortaya çıkarıcakmış ve sonra beni vurucakmış ona göre hazırlıklı gel dedi kaçak silah satan bi yere gittim küçük bi silah aldım ve giyinip sweetwater nehrine doğru yol aldım nehire geldiğimde siyah kapşon ordaydı bana gelmem için işaret etti karşısına gittim elim hep çantamdaydı çünkü silahımı çantama koymuştum siyah kapşon maskesini çıkarmaya hazırlandı ve çıkardığında şok olmuştum çünkü siyah kapşon babam olan hal Cooper'dı hemen silahımı alıp onu kolundan vurdum ve FP jones'a teslim ettim hem üzgündüm hem mutlu babamı kaybetmiştim ama belki binlerce can kurtarmıştım neyse işte bu davada burda çözülmüştü :)

cinayetWhere stories live. Discover now