Bölüm 7

3 1 0
                                    


Yaklaşık 10 dk olmuştu ve Sunwoo hala gelmemişti. Ben tam bunları düşünürken kapım tıklandı. Maalesef ayağa kalktım ve kapıyı açtım.

''Pek mutlu görünmüyorsun?'' dedi Sunwoo. Nasıl mutlu olabilirdim ki?

''Evet, mutlu değilim. Çünkü kapıyı açmak için yerimden kalktım ve çok üzgünüm.''

Bunu ona bakmadan söylemiştim ve hoşuna gitmiş olacak ki burnundan güldüğünü duydum.

''Yemekleri nereye bırakıyım?''

''Nereye istersen. Fark etmez yani.''

''Yiyebilecek misin?''

''Gerçekten şu anda sadece uyumak istiyorum. Yani hemen yemicem. En iyisi sen bana yakın bir yere koy ki uyanınca kolayca alıyım.''

''Ne kadar uyumayı düşünüyosun?''

''Uyanana kadar.''

''O zamana kadar yemeklerin soğur. Sana yedirmemi ister misin?'' dedi.

Sunwoo bunu der demez hemen gözlerimi açıp ona şüpheli bir şekilde baktım.

''Arkadaşımı düşünüyorum.''

''Yani sadece arkadaşça bir teklif?''

''Aynen öyle.''

''Olur, sen yedir o zaman.''

Ve şu anda ben yatakta uyurken Sunwoo'da yemekleri çıkarıyordu. Gerçekten yemeklere bakmaya bile üşeniyordum. Ama güzel şeyler getirdiğine inanıyordum. Ben bunları düşünürken dudaklarıma kaşığın değmesiyle bana yemekleri yedirmeye başladığını anladım. Ağızımdaki bittikçe tekrar ağızımı açıp yemek vermesini bekliyordum. Bu yemek yeme işi ne kadar sürdü bilmiyorum ama ben şu anda uyumak üzereydim. Uykuya dalmadan önce yanımda bir hareketlilik hissettim ama bakamadan uykunun kollarına teslim oldum.



Bir Hogwarts RüyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin