◆hello, hello◆

33 5 0
                                    

"merhaba, merhaba."

imagine dragons - zero

~

Draco Malfoy: Söylemeyi en çok istediğim şeyleri söylemekte zorlanıyorum.

Bilinmeyen Numara: Yaklaşıktıkça biraz kararlılık buluyorum.

Bilinmeyen Numara: Kaosun ortasında dengeyi bulmaya çalışıyorum.

Draco Malfoy: Beni yere indir ya da göğe çıkar ama beni asla kahraman yapmaya çalışma.

Bilinmeyen Numara: Kasım'ın soğuğunda yürüdüğümü hatırlıyorum.

Draco Malfoy: Bunu aralığın sonuna kadar yapmayı umuyorum.

Draco Malfoy: Son 17 yıldır sadece aklımda kalan, başka zamanların düşüncesinde takılı kaldığım.

Draco Malfoy: Benden öncekilerin yollarına bakıyorum.

Bilinmeyen Numara: Genç ve yalnız olanı arıyorum.

Bilinmeyen Numara: Ne yaptığını duymak istemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Bunu sırf senin için yapmak istemiyorum.

Draco Malfoy: Merhaba, merhaba; izin ver bir hiç olmanın nasıl olduğunu anlatayım.

Bilinmeyen Numara: Bırak göstereyim her an hissetmenin nasıl olduğunu.

Draco Malfoy: Sanki bir boşluk gibi, gerçek hiçbir şey yok. Bir çıkış yolu arıyorum.

Bilinmeyen Numara: Merhaba, sana bir hiç olmanın nasıl hissetirdiğini anlatacağım.

Draco Malfoy: İzin ver, hiçbir zaman hissetmemenin nasıl olduğunu göstereyim.

Draco Malfoy: Sanki yokmuşum gibi, hiçbir şey gerçek değil.

Bilinmeyen Numara: Bir çıkış yolu arıyorum.

Draco Malfoy: Kaçmayı ne kadar çok istediğimi sana söylemekte zorlanıyorum.

Bilinmeyen Numara: Her zaman doğru hissetirdiğini biliyorum.

Draco Malfoy: Kaosun ortasında dengeyi bulmak için çabalıyorum.

Bilinmeyen Numara: Beni düşür veya yükselt ama asla bir kahramana dönüştürürmeye çalışma.

Bilinmeyen Numara: Yazın sıcağındaki yürüyüşümü hatırlıyorum. Gözleri şaşkınlıktan açılmış meraklı bir zihinle.

Draco Malfoy:17 yıl ve benim göstereceğim pek bir şeyim yok.

Draco Malfoy: Güvercin gibi karanlığın çığlığına düşüyorum.

Bilinmeyen Numara: Benden öncekilerin yollarına bakıyorum. Genç ve yalnız olanı arıyorum.

Draco Malfoy: Ne yaptığını duymak istemiyorum. Bunu sırf senin için yapmak istemiyorum.

Bilinmeyen Numara: Merhaba, izin verirsen sıfır olmanın nasıl bir şey olduğunu anlatacağım.

Draco Malfoy: Bırak göstereyim, her zaman hissetmenin nasıl olduğunu.

Draco Malfoy: Tıpkı bir boşluk gibi, gerçek olan hiçbir şey yok. Bir çıkış yolu arıyorum.

Bilinmeyen Numara: İzin ver konuşayım. Belki ikimiz aynıyız.

Bilinmeyen Numara: Onlar seni özgür kılacak şeyler söylüyor.

Draco Malfoy: Merhaba, bir sıfır olmak nasıl bir şey anlatabilirim.

Bilinmeyen Numara Eğer istersen hep hissetmenin nasıl olduğunu gösterebilirim.

Bilinmeyen Numara: Sanki hiç yokmuşum gibi, hiçbir şey gerçek değil.

Draco Malfoy: Bir çıkış yolu arıyorum.

Bilinmeyen Numara: Bil diye söylüyorum, sen her zaman yalnız olduğun hakkında yanılacaksın.

Draco Malfoy: İnandırıcı gelmiyor ama yanılmamı sağladığın teşekkür ederim.

Bazıları Sadece Yaptıklarını Görmese DeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin