◇bilinmeyen◇

266 8 4
                                    

Bilinmeyen Numara: Merhaba, Malfoy.

Bilinmeyen Numara: Diğer herkesin aksine çok kötü görünüyorsun..

Bilinmeyen Numara: Borgin&Burke'de ne yapıyordun?

Bilinmeyen Numara: Mobilyalara bakmadığına eminim.

Draco Malfoy: Kimsin sen?

Bilinmeyen Numara: ...

Draco Malfoy: Dediğin saçma şeylere katlanamayacağım.

Draco Malfoy: Hem ben üzgün filan da değilim.

Draco Malfoy: Son derece mutluyum.

Bilinmeyen Numara: Snape'in KSKS profesörü olduğu duyurulunca boş boş yemeklere bakan sen değil de kimdi peki?

Bilinmeyen Numara: Bütün Slytherin bunu bekliyordu resmen.

Draco Malfoy: Sen beni mi gözetliyorsun?

Bilinmeyen Numara: Evet, n'olmuş?

Draco Malfoy: Yapma.

Draco Malfoy, bu kullanıcıyı engelledi.

Draco Malfoy, engeli kaldırdı.

Draco Malfoy: Ayrıca onun adı Profesör Snape.

Draco Malfoy, bu kullanıcıyı engelledi.

Bilinmeyen Numara: Karşındakinin kim olduğunu bilmesen bile "Profesör" Snape'ini koruyorsun.

[Engellendiniz.]

Bilinmeyen Numara: Bu kadar sadakatle Hufflepuff'a bile seçilebilirdin.

[Engellendiniz.]

~

İmagine Dragons grubunun birkaç şarkısıyla kısa bir Dramione hikayesi yazıyorum. Şarkıların sözlerini bazen değiştirebilirim, şarkılara hakim olanlar anlayacaktır zaten. Tüm bölümleri yazdım, kısa zamanda hepsini atabilirim inşallah.

Aslında ben Dramione shiplemeyi bırakmıştım ancak taslaklarda tekrar bu hikayeyi gördüm (Bu hikayeyi çok önceden yazmıştım.) ve Dramione'nin tamamen imkânsız oluşu yeniden dikkatimi çekti ve silmemeye karar verdim.

Ayrıca konuşmalar çoğunlukla şarkı sözlerinden ibaret olduğu için diğer Dramione hikayelerinden (gördüğüm kadarıyla) biraz daha farklı olduğunu düşünüyorum.

Şarkıları ve sıralamasını rastgele seçmedim, hepsinin bir anlamı var. Okursanız anlayabilirsiniz :)

Güle güleyiniz.

Bazıları Sadece Yaptıklarını Görmese DeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin