◆no tomorrow◆

31 4 0
                                    

"yarın yok."

tears for fears - mad world

~

Bu şarkının Imagine Dragons' a ait olmadığını biliyorum. Ama yine de yer vermek istedim çünkü bu şarkıyı Imagine Dragons da seslendirmişti ve çok hoşuma gitmişti.

~

Bilinmeyen Numara: Etrafımda hep tanıdık yüzler, kırık dökük yerler, paramparça yüzler var.

Draco Malfoy: Günlük koşuşturmaları için aydınlık ve erken bir güne kalkmışlar,

Draco Malfoy: Hiçbir yere gitmiyorlar.

Bilinmeyen Numara: Gözyaşları, gözlükerini dolduruyor.

Draco Malfoy: İfadesizce, ifadesizce.

Bilinmeyen Numara: Yüzümü sakladım,

Draco Malfoy: Kederimde boğulmak istiyorum.

Draco Malfoy: Artık yarın diye bir şey kalmadı, yarın yok.

Bilinmeyen Numara: Bunu biraz komik buldum, biraz da üzücü.

Draco Malfoy: İçinde öldüğüm rüyalarım, gördüğüm en iyi rüyalardı.

Bilinmeyen Numara: Bunu sana söylemekte zorluk çektim.

Bilinmeyen Numara: İnsanların boşa uğraştığını kabul etmekte zorluk çektim.

Draco Malfoy: Bu çok, çok dengesiz bir dünya.

Draco Malfoy: Deli dünya.

Draco Malfoy: Çocuklar iyi hissedecekleri günü bekliyorlar,

Bilinmeyen Numara: "İyi ki doğdun, iyi ki doğdun."

Draco Malfoy: Ve her çocuk oturup dinlemek zorunda kalıyor,

Bilinmeyen Numara: Oturup dinliyor.

Bilinmeyen Numara: Bazenleri çok korkuyorum:

Bilinmeyen Numara: Ya beni tanırsan?

Draco Malfoy: Merhaba, yapmam gerekeni söyle bana.

Draco Malfoy: İçimdeki doğruya bak,

Draco Malfoy: Doğrudan bana bak.

Bilinmeyen Numara: Ve ben bunu komik buldum, biraz da buruk.

Draco Malfoy: İçinde öldüğüm rüyalarım, sahip olduklarımın en iyisiydi.

Bilinmeyen Numara: Bunu sana söylemekte zorlanıyorum.

Bilinmeyen Numara: Boşa uğraştığını söylemekte zorluk çektim.

Draco Malfoy: Bu çok, çok dengesiz bir dünya.

Bilinmeyen Numara: İçinde öldüklerim, rüyalarımın en iyisiydi.

Draco Malfoy: Bunu kabul etmekte zorluk çektim.

Draco Malfoy: Bu çok deli bir dünya.

Draco Malfoy: Potter'a sen mi söyledin? 

Bilinmeyen Numara: O çocuğu fazla hafife alıyorsun.

Draco Malfoy: Ne yaptığının farkında bile olmadan katil olacak birisinden bahsediyoruz. 

Draco Malfoy: Neredeyse beni öldürüyordu.

Bilinmeyen Numara: Bir fırsatın olsaydı aynı şekilde karşılık verirdin, Malfoy.

Bilinmeyen Numara: Daha iyi hissetmek için kendini mi acındırıyorsun?

Bilinmeyen Numara: Etrafta "it's killed meh!" diyerek de dolaşacak mısın?

Draco Malfoy: Cidden şaka mı yapıyorsun sen?

Bilinmeyen Numara: İki insanın neredeyse katili olacak kişi ölümle burun buruna geldi diye üzülecek değilim.

Bilinmeyen Numara: Hak ettin, Malfoy. 

Bilinmeyen Numara: Engellemek istediğim şey tam olarak bunlardı işte, iyi bir insan olma fırsatını görmezden geliyorsun.

~

Hermione ağır konuştu. Bunun sebebi de, en sonunda söylediği gibi, Draco'nun içinde bulunduğu durumdan şikayet etmesi ama bundan kurtulmak için hiçbir şey yapmaması.

"Seçim Şansı Olmayan Çocuk" tartışmasına ben de kendi yorumumu katmak istiyorum. Bazıları Sirius Black gibi kaçabilirdi diyor ama Draco küçükken ailesi tarafından kandırılmıştı. Bu yüzden de sadece ailesinin söyledikleriyle yetinerek safkan olmayanları aşağıladı ve bu onun iyi insanlarla tanışmasını engelledi. Zaten Voldemort bu görevi ona verdiğinde bile hala safkan üstünlüğüne inanıyordu ama kaçacak kimsesi de yoktu aynı zamanda.

Bence Draco'nun seçim şansı vardı yani  Snape'in yardımını kabul eder ve konuyla hiçbir ilgisi olmayan insanların zarar görmesini engellerdi ama o hırslanmıştı.

Hem diyelim ki seçim şansı yoktu. En azından çabalayabilirdi kurtulmak için. Lafın kısası Draco seçim şansı olsa bile korkak bir insan olduğu için bu fırsatı görmezden gelirdi. Evet, bence Draco Malfoy korkağın teki.

Bazıları Malikanede geçen olayı örnek vererek cesur olduğunu söyleyebilir ama bence insanın sadece bir davranışına bakarak onun cesur birisi olduğunu söyleyemeyiz.

Güle güleyiniz :D

Bazıları Sadece Yaptıklarını Görmese DeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin