Berta slengte seg ned i nermeste dildokasse og lå helt i ro. Hun kjente en lang hard ting presse seg opp i analen hennes. Buksa sprakk og Berta likte d. En dildo i str. XXXL og ca 40cm lang var presset opp i analen hennes. Hun ville helst ri opp og ned på den og få deilig orgasme, men da ville faren merke henne. Han kom bak hylla og så Berta med en gang. "Berta! Er det deg? Vil du bli med hjem til meg? Vi kan se på film?" "Ok" svarte Berta nølende, for hun visste hvilke filmer d var. Porn. Hjemmelagde.
"Vil du hjelpe å finne litt utstyr?" Spør han Berta. "Ta d du vil ha" Berta går til "Ekstrem kraftig orgasme sexmaskiner" avdelingen. Hun tar den største og dyreste til 69 000kr.
Når de har kommet hjem sier faren: " Kom da, la oss prøve utstyret" De går opp og finner d fram. Bob som faren heter drar fort og horny ned buksa. Der står han med helt stiv kukk og er klar. han hiver av seg resten av klærene og rover av Bertas. Han ser på Berta, hun har enorme pupper og ekstremt håretejungel. Først har de 69 og anlsex. Men etter hvert binder Bob fast beina og armene til Berta. Så tar han fram "fittesleiker'n" og setter den helt inn i fitta hennes og skrur den på. "ååååå" stønner Berta "m..aaaa...mer,.....m..m..aaaaaahhh...mer" hyler hun. Han tar frem "tha dick" og pesser den så hardt han kan inn i analen sin. Skrur den på og får orgasme. " Kom hit" hører de en stemme si. I døra står geita som tydelig vis har lært seg å snakke. Hun kommer inn og setter seg på datteren sin. "Hei Berta, lenge siden sist. Noen gang hatt lesbisksex med ei geit før" sier hun og drar ut "fittesleiker'n". Hun gnir den håretegeite fitta si inn i Berta's og Berta kjenner klamydiaen komme til hennes fitte. Etter ca 3 timer er de ferdige og Berta kaster på seg klærene og skal til å løpe, men hun er så sår i fitta at hun ikke greier å gå og stuper ned trappa. Hode smeller i veggen og Berta bli bevisstløs.
YOU ARE READING
Patata
HumorOm du liker krabbe og rekesex så er dette historien du leter etter - Frida, Celine, Oda, Alice, Juni og Frida.