Del 5

407 4 0
                                    

Men både Berta og moren visste hva de måtte gjøre. Berta kastet alt av på kjøkkenbordet, menst moren fant fram nål og tråd. Berta la seg ned på magen og kjente angsten komme. Der lå hun, klar til at operasjonen kunne begynne. Etter mange timer med strev og smerte og feilsying var Berta endelig klar. Hun gikk ut til speilet i gangen og tok en grundig kikk. "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ OMG DIN DUMME GEIT ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Æ Æ Æ! "skrek Berta. Hun skrek nemlig fordi geita hadde sydd diloen fast på, ikke i ,men på fitta til Berta. Berta sprang inn på kjøkkenet og fann ei stor saks og prøvde å klippe. "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" skrek hun igjen for det gjorde kjempe vondt. Hun hadde rett og slett hatt den på fitta for lenge. Den hadde grodd fast i henne. Blitt en del av henne. For dildoen var hul, så kjøttet og blodårene og slikt hadde gått inn i dildoen. Berta var så sint at hun sydde igjen høna på geita.
Når Berta kom hjem var hun både sliten og lei. Lei fordi hun kunne ikke ha sex på sex dager. Men d dreit hun i, så hun ringte Per Hagle og spurte om de skulle ha sex. "ja" sa Per Hagle og fikk boner.
"Dickkedickk dare, dickkedickk dare, dickkedickk dickkedickk dare" sa ringeklokka t Berta. Per Hagle hoppa inn og rev av klærene til Berta i samme sekund som hun åpnet døren. De lå og lot tungene knulle heftig. Per Hagle stappet hånden ned i vaginaen og skulle til å fingre henne. Men vhet dere vha? Nei, det vet der ikke. Han fant ingen hull. Verken fødehull eller drithøl. "Beeeerrrrtttta?"sa Per Hagle. "øøøøøøøø, bare....bare.....FINGR MEG DA FOR HÆLVETE"skrek Berta. "Jag ken de ikka da, dar finst ingan høl å fingar!!!" Berta ble først forskrekket og begynte å gråte."Jeg kan aldri ha sex mer, blæblæblæblæblæblæblæblæblæblæ" sa hun med per helge style. Da kom Per Hagle bort til henne."Du Berta, jag,jag æ val aigantlag homo, så vi ken he homolasbiskdick sax. Berta så på han med kraftig stor øyne og sa: "FUCK ME RIGHT IN THE PYSSYCAT, NO, WAIT, IN THE DICKDUCK" Og der lå de, knullet som bare faen.

PatataWhere stories live. Discover now