Ja, dagene jikk og ettervert oppdaget jei endeelig at rekesalaten minn hålt på å bli tåm, so jei måte på butiken å sjøpe noe mer. Jeg sjøpte en 266,52667 gram porsjon, den var rosa og fin namnam dete skule bli gått. Da jei komm til kassen var de en dame der i kassen , nydelig, damen var hvit i huden sin, håret henes var røtt og falt helt ned til hoftene henness. Det var krusete og sjjikeli matt, sånn liker jei. Men . I AINT GOT NO TYPE,NO. så det laget med mageflæssk som var der gjorde meg ganske nisherri på hva hun veide. "vor mye veier du" jei lagde et flørtende rapeface 😎😘😘😉😋😏. Det tok ganske lang tid før hu svarte.. Jei følgte ikee med på ansiktutriket henes, fordi jei var så optat me å sauestirre in i de gulgrøne auene henes. Håper ik hun veier mer en meg. Då tåler jei ike å 6e med hene. "jeg vet ike helt.. Ska bare tenke lit." Så etter 66 minutee savrte hu. "213'kg, så du at jeg har slanket meg eler" hunn laget et fjes tillbake 👵💩 sånn så d ut.
Så slik ble det minn romanse på butikken 2/6 2015. Så dete ble opretet et fårhold. Men... Jeg vet ik helt vordann je skal sie de til min papa. Han blir nåk lei seg fordi han ike kan ha meg for sej sell lenger, men... Jaja. Live most gao on.
YOU ARE READING
Patata
HumorOm du liker krabbe og rekesex så er dette historien du leter etter - Frida, Celine, Oda, Alice, Juni og Frida.