"Bayan Malfoy?"
"Selam, Harry." Dedi Narcissa buruk bir gülümsemeyle.
"Iyi misiniz ? Yardıma ihtiyacınız var mı?"
"Ah, evet. Sadece.."
"Draco'nun eşyalarını bahçeye çıkardım. Artık evde o eşyaları göremiyorum. Eğer istersen, bir şeyler ala bilirsin içinden." Dedi Narcissa ve hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Bayan Malfoy? Eve girin isterseniz." Dedi Harry ve Narcissa'ya koştu, elinden tuttu ve eve doğru neredeyse sürükledi. Içeri geçince Narcissa kanepeye oturdu. Biraz daha sakinleşmişti sanki. Harry sehpanın üzerindeki sürahiyi aldı, ve bir bardak suyu Narcissa'ya uzattı.
"Üzgünüm, bayan Malfoy. Keşke hiç bir şey söylemeden bizi terketmeseydi." Dedi Harry.
"Keşke..." Dedi Narcissa.
"Ben, iyiyim. Merak etmeni gerektirecek bir şey yok. Teşekkürler, Harry." Dedi Narcissa.
"O zaman, ben gidiyorum, eğer bir şeye ihtiyacınız olursa,size her an yardım edebilirim." Dedi Harry. Narcissa ona gülümsedi.
Harry evden ayrıldı fakat bahçenin diğer ucunda olan kutu, Harry'nin dikkatini çekti. Kutuya yaklaştı. Içinde draco'nun fotoğrafları,kitaplari, posterleri vardı.
Ve bir de... Siyah renkli garip bir defter. Harry defteri eline aldı, ilk sayfasını açtı.
"Draco Malfoy'un günlüğünü elinizde tutuyorsunuz.Sizden yazılan sayfaları okumamanızı rica edeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drarry||goner✓
Fanfictionrweasley: intihar etmiş. potter.h: kim? rweasley: Malfoy. Draco Malfoy.