1-BÖLÜM : ÇALIŞ ÇALIŞ

16 0 0
                                    

                                    Merhaba ben Ferhat.Genelde benim fazla tanıdığım fazla arkadaşım olmaz çünkü beni ve aile'mi biraz fakir görüyorlar.Ailemde fakir görüyorlar ama ben hiç öyle düşünmüyorum.Ben gelecekte bir sürü paramız olur diye düşünüyorum ve o gün bir karar aldım. ama bundan annemin ve babamın haberi olmayacaktı  . Bir palan yapıp nasıl işe gidiceğimi bulmam lazımdı hatta bir iş bulmam lazımdı.Bir plan buldum işim ise SİMİTÇİ hemen anlatıyım.


1 . Aşama: Akşam yada sabah annemgil  uyanmadan satacak bir şeyler hazırla.

2 . Aşama: Okul çantana perşembe ve salı eşyaları yerleştir. (çünkü nöbetçi öğlen olmuyo.)

3 . Aşama: Öğle teneffüsü olunca okuldan kaçıp dışarıda bir şeyler sat.

                                

                                       İşte ilk iş günüm başlıyor.İlk Bakan simit satmaya karar verdim (hem zarar hem kar ettim😉) işte simit satmaya gittim. Karşıma bir abi geldi yanında da bisikletle yanıma geldi ve benim elimdeki simitleri yere fırlattı ve güldü . Abi  gülerken dikkati dağılmıştı benimde aklıma bir fikir geldi.Onun bisikletini aldım ve kaçtım.O arkamdan bağırıyordu ama ben umursamadan gittim. Sonra ki iş GAZETE DAĞITICI OLDUM.ilk, bisikletle çaldığım bisiklet le bir bakkal bulup gittim.Ha bu arada bisiklete gitmek bıraktın dedi okulun oralara sakladım.Neyse gazetecili dönelim bakkalda ki amcaya "ben gazete dağıta bilir miyim" dedim. Adamda tabi ki dedi.Ben hemen gazete dağıtmaya başladım.

                                     Bir gün çalıştım ondan sonraki gün gazete dağıtırken son eve geldim ev biraz korkutucuydu.Ama dağıtmam lazımdı. Korka korka kapıyı çaldım ve AHA bittik dedim çünkü bisikletini çaldığım ağabey var ya onun eviymiş. İçimden kaç yavrum kaç diye koştum sonra adam beni bakkaldaki amcaya şikayet etti amcada hem bisiklet aldı hemde beni kovdu. ( Ya gıcık amca kovdun bağari özür dileme ya sinir oldum ona da . ) Sonra bir tamircilerin yanına  çırak yaptım . Arabanın camını silerken arabayı bozdum bu nası iş ya. BİDE ÜSTÜNE ÜSTÜN 10 TL Mİ ALDILAR! Allah Allah ya neyse az sonra karar verdim. (vermez olaydım) adamlar boyum kısa diye almadılar ya çalışmak la boyun ne alakası var.

KuklaWhere stories live. Discover now