2-BÖLÜM : SON ŞANS

11 1 0
                                    

Tam pazardan çıkarken bir şey gördüm. Tiyatroda gösteri yapılıyordu ve bazı kişiler aranıyordu bir çorap iki düğme ve dikiş malzemeleri ile en güzel kukla yapan ve sergileyen kazanıyor ve kazanana 1000 TL veriliyordu. Hemen tiyatro gidip "yarışmaya katılacak yarışmacı arıyor musunuz?" dedim.  Oradaki çalışanda  "Evet 3  kişilik yer var"  dedi. Ve  içimden  işte  bu  son şansım diyerek "Ben yarışmaya katılmak istiyorum" dedim. Tabiki diyip bana adımı soyadımı ve TC kimlik no mu sordu.Bende cevapladım.

Ve çok heyecanlıydım .Eve gidip kendi çorabımdan bir kukla yapmaya başladım.Yarışmanın kurallarında 2 kuklaylada gösteri yapılabilir yazıyordu.Bende 2 kukla yapıp yarışmaya katılacaktım. Annem ve babamın görmemesi için bahçede yapmayı düşündüm. O yüzden hemen bahçeye çıktım. 2 3 saat sonra kuklam bitti. Annemgil uyurken her zaman kuklalarla oynayıp kendimi gösteriye hazırlıyordum. Yarışma 4 gün sonraydı. Bende hem kuklalarla çalışıp hemde kukla la rı yıpratmamaya çalışıyordum.Sabah annem odamı temizlemiş. (Tabii ben okuldaydım.) Kuklamı gördümüş.Bana sordu bu ne diye bende "KUKLA" dedim. Annemde hemen "Nereden buldun?" dedi. Öğretmenim verdi deyip hemen gittim.2 gün kalmıştı.Zaman hiç geçmiyordu. Yüzüm bem beyaz olmuştu.Annem beni fark etti ama bir şey olmaz hastalanmışsındır dediler.  SON 1 GÜN! Çok heyecanlıyım. Ama biraz sakinleştim yoksa annem gil beni hasta sanıp izin vermezlerdi, o gece hiç uyumadım ve tiyatro ya çalıştım . Sabah oldu gösteri 1 deydi. Saat 12 olunca okuldan kaçıp tiyatro gittim. 

KuklaWhere stories live. Discover now