하나

144 24 8
                                    

"𝓐𝔃 é𝓱𝓮𝔃é𝓼 𝓪 𝓴𝓲𝓿á𝓵ó 𝓪𝓴𝓪𝓻𝓪𝓽𝓮𝓻ő 𝓮𝓰𝔂 𝓹é𝓵𝓭á𝓳𝓪."

 ✷   ✧ . .       · +       ·  * ✫    * ✷ ⊹ * ˚      . . +       ·   ⋆        *        .          * .     . ·  .   ·     .           *  ·       . ·   · +  .        · ** ˚      . . +       ·   ⋆        *        .          * .     . ·  .   ·

𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠:

Már hetek óta nem beszéltem Jiminnel, pedig nagyon szükségem lenne rá.
Úgy érzem Jihoon megcsal.. Egyre többször marad ki éjszakára vagy megy el órákra a "barátaival".
Megpróbáltam rákérdezni, de csak egy újabb csúnya veszekedést értem el vele, ami miatt sajnos megint kaptam egy pofont, de talán a szavai megint jobban fájtak.
Azt mondta inkább azzal kéne foglalkoznom hogy ne úgy nézzek ki mint egy disznó, pedig én esküszöm, hogy fogytam, mindent megtettem azért, hogy szépnek lásson de úgy tűnik nem próbálkoztam eléggé.

Azt is mondta, ha így folytatom meg se kéne lepődnöm, ha mást keres helyettem. Ez azt jelenti, hogy ennyire undorodik a testemtől?
Pár hete már nem nyúlt hozzám, szóval emiatt is stresszes vagyok mert akárhogyan is nézzük ez azért egy elég árulkodó jel.

-Taehyung ! -kiabál ki nekem a szobábol Jihoon.

- Tessék?-kérdezem miután bementem hozzá

-Menj már el a boltba! Úgy ennék valami édeset.-ajándékoz meg egy gyilkosan édes mosollyal, aminek természetesen nem tudok ellenállni ezért pár percel később már a közeli kisbolt felé haladva veszek észre egy nagyon ismerős alakot.

-Yoongi hyung?- kérdezek rá mikor közelebb érek hozzá.

-Tae? Jesszus de régen láttalak. Chim mesélte, hogy össze költöztél Jihoonnal.Hogy-hogy bele egyeztek a szüleid? Úgy tudom ő már egyetemista nem?

-Én is régen láttalak-mosolygok rá. Hát nem nagyon akadékoskodtak, hiszen már betöltöttem a 18-at, és ja Jihoon már másod éves egyetemista.

-Huh nem semmi..Össze vesztetek Jiminnel?

-Igen..nem hajlandó velem beszélni..-mondom, majd egy szomorú mosolyra húzom ajkaimat- Minden oké vele?

-Hát igazábol pont olyan búval baszott mint te- löki meg a vállam játékosan ami miatt majdnem felborulok.Ezt észlelve egyből a derekam után kap, hogy meg tudjon tartani.

-Basszus Tae ne haragudj nem akartam ekkorát lökni rajtad..de hé,mi a faszért vagy ennyire könnyű?- ráncolja össze a homlokát .

-Oh hát észre vetted?- derülök fel egyből.-Fogytam pár kilót- mondom egy büszke mosollyal.

- Emiatt veszett veled össze Chim?- kérdezi furcsa hangsúllyal, amit nem értek.

-Nem, szerinte rossz hatással van rám Jihoon és szakítanom kéne vele. Konkrétan választás elé állított vagy ő vagy Jihoon, és amikor azt mondtam nem akarok vele szakítani azt mondta hogy nem kéne addíg beszélnünk amíg észhez nem térek..

-Hmm Tae nem akarlak megbántani, de ugye tudod , hogy Jimin nem mondana ilyet ha nem lenne benne igazság.

-Jaj már Hyung ne kezd ezt te is .. Mindegy most mennem kell, majd a szünet után találkozunk a suliban- mondtam malyd egy gyors ölelés után siettem tovább a bolt felé, majd megvettem amiért mentem és indultam is egyből haza.

A lakásba belépve a kanapén ülő kissé ideges Jihoonnal találtam amagam szembe., aki egyből felpattant miután beléptem. Először azt hittem a szokásos üdvözlő puszinkat akarja ezért vigyorogva néztem rá, de szinte egyből le is hervadt a mosoly az arcomról amikor egy hatalmas pofon csttant az arcomon. Könnyekkel a szememben kaptam oda egyből a kezem a fájó területre, majd értetlenül néztem az előttem álló egyre idegesebb Jihoont.

-Te utolsó mocskos szajha!- ordított az arcomba.

- M..miért mondasz rám ilyeneket?

-Azért bazd meg - csattan még egy pofon most az arcom másik felén, ami talán az előzőnél is erősebb volt- Mert kibaszottul van bátorságod engem megvádolni a megcsalásoddal te kurva amikor a hátam mögött találkozgatsz valakivel akit az utcán ölelgetsz? Mit képzelsz magadról mi? Ki a faszom volt ha??- ordít még mindíg majd a hajamba markolva lök a padlóra, amin hangosan koppannak térdeim.- Válaszolj!!

-É..Én nem értem miről beszélsz- mondom mostmár hangosan zokogva.

-Mi a faszt nem értesz ezen? Most küldte az egyik haverom ahogy az utcán ölelgetsz valami embert. Hogy a picsába mersz engem így leégetni egy barátom előtt te mocsok?- mondja undorodó hanggal majd hozzám vágja a telefont amin a megnyitott messenger beszélgetést látom. A képen amit  a srác küldött Yoongi és én szereplünk ahogy éppen megöleljük egymást elköszönés közben, majd lejjebb görgetve meglátom a szöveget is " Hé látom a kis ribancod másnál is próbálkozik, meg kéne nevelned!"

-Ez nem az aminek látszik! Ő Yoongi Jimini barátja! Hiszen te is találkoztál már vele..

-És mi a francnak ölelgeted bazd meg a nyílt utcán? Tudod mit? Nem is érdekel, igaza van kurvára meg foglak nevelni !- vigyorodik el majd a kezemnél fogva ránt fel a földről és kezd el a szobánk felé vonszolni.

-Mit akarsz csinálni?- kérdezem a rémülettől sápadtan.

- Mint ahogy már mondtam az előbb is megnevellek.- válaszol majd hassal az ágyra lökve kezdi el leráncigálni a ruháimat.

-Ne kérlek, nem akarom!

-Kurvára nem érdekel, elhiheted.

Ruháim letépése után ő is gyorsan levetkőzött ,csípőmnél fogva rántotta fel testemet kutya pózba rendezve , majd tolta fel belém egyszerre három ujját , ami miatt újra sírni kezdtem , hiszen borzasztóan fájt, de Jihoon csak nevetett rajtam és azt mondta inkább örülnöm kéne hogy nem egyből a farkával hatolt belém,de mivel ennyire nyivákolok meg is kaphatom azonnal.Ezt meghallva egyből elkezdtem vergődni alatta,minden erőmmel próbáltam kiszabadulni, de sehogy nem sikerült ezért nem sokkal később beváltva igéretét durván hatolt belém tagjával. Nem várta még csak azt sem meg , hogy megszokjam méretét egyből durván mozogni kezdett. Egyáltalán nem figyelt rá , hogy ez nekem mennyire fáj, csak a saját élvezetét hajszolta és közben durva dolgokat mondott nekem.Miután belém élvezett ott hagyott az ágyon véresen és az ő élvezetétől mocskosan , könnyben és izzadságban ázva.

Itt kezdtem el félni tőle, tőle akit nem ismetem, aki bántott engem. Megerőszakolt és megalázott.

Ezután szinte mindennapossá vált az , hogy miután haza értem a suliból újra és újra megütött , majd ha éppen olyan napja volt meg is erőszakolt. 

Már tudtam , hogy igaza volt Jiminnek, hogy hallgatnom kellett volna a szüleimre és jobban meg kellett volna ismernem mielőtt össze költözök vele , de már nem tudtam semmit sem tenni ellene. Nem mertem erről beszélni senkinek. Szégyen fogott el minden egyes alkalommal amikor erre gondoltam. 

Már nem tudtam irányítani semmit ami velem történt..

𝙴𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚒𝚗? ↱𝚃𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔↲Where stories live. Discover now