Odchod

717 36 5
                                    

Klaus s Kolem jeli na večírek. Auto uhánělo velkou rychlostí. A to není divu, protože řídil Kol. Vždy když řídil, tak to ohrozilo všechny v okruhu pěti kilometrů. Zaparkoval před domem a vyšli z auto. Klaus byl celou dobu naštvaný na sebe i na Caroline, ale zároveň měl o ní strach. Otevřel dveře a vůbec ho nepřekvapilo, co tam viděl. Banda puberťáků, kteří pijí, tančí a fetují. Ale jedna věc ano. Na stole tančila blondýnka jen ve spodním prádle. Klausovi potemněly oči, když viděl, jak na ni všichni kluci zírají. Šel k ní, sundal ji a hodil si ji přes rameno.

,, Niku, pusť mě!" Zakřičela naštvaně.

,, Kde máš šaty?" Zeptal se. Podívala se kolem sebe a pokrčila rameny. Klaus si povzdechl, sundal si tričko a oblékl jí ho. Všechny dívky se na něj zaměřili. ,, Jdeme domů, lásko." Řekl a začal jí odnášet pryč. Ignoroval její drobné ručičky, které mu bily do zad. Posadil jí na zadní sedalo a bez Kola odjel. 

,, Proč jsi mě vzal pryč?" Zeptala se a zkřížila si ruce na prsou.

,, Měla jsi být o půlnoci doma. Teď jsou dvě ráno."

,, No a? To se nemůžu bavit? To musím být furt doma?" Zakřičela Caroline.

,, Můžeš, ale nemůžeš pít alkohol. Musíš dodržovat pravidla." Zakřičel zpět.

,, Máš pravdu. Já totiž musím skákat, jak pískáš. Už od mala se o mě staráš nejméně a teď si se rozhodl, že se o mě budeš starat tím, že mi vše zakážeš." Zakřičela poslední věc, jelikož dále jeli mlčky.

Klaus ležel ve své posteli a kreslil, když najednou uslyšel křik a pláč. Okamžitě ho poznal. Caroline. Vstal ze své postele a vyrazil k jejímu pokoji. Otevřel dveře a vyděl dívku svíjející se v posteli. 

,, Jak můžou spát?" Řekl si potichu. Šel k její posteli a sedl si na její okraj.

,, Caroline, vstávej." Řekl a zatřásl s ní.

,, Niku." Řekla ospale a promnula si oči.

,, Měla jsi noční můru. Teď jdi zase spát." Chystal se odejít, ale malá ručička na zápěstí ho chytila.

,, Počkej Niku. Zůstaň tu se mnou." Udělala na něj psí oči a on neměl na vybranou. Povzdechl si a lehl si vedle ní.

Auto zaparkovalo před domem a hned, co se auto zastavilo, Caroline vystoupila a šla zpět do domu a Klaus šel za ní.

,, To není možné. On je totální osina v zadku. Chápete, že mě přišel vyzvednout?" Zakřičela Carolineino, jak došla do obývacího pokoje.

,, Niku. Řekla jsem ti ať ji necháš." Zakřičela na svého staršího bratra Rebekah.

,, Když jsem přišel, tančila opilá na stole. To ti přijde v pořádku?" Položil Klaus řečnickou otázku.

,, Chápu to. Jasný. Ale nemusel jsi ..." Než stihla větu doručit, přerušil jí Klaus.

,, Nemusel jsem co? Odvést ji? Zachránit ji? Byla na večírku plném nadržených puberťáků a ještě k tomu opilá. Víš vůbec, co by se jí mohlo stát? Jasně, že ne. Ty chceš totiž být oblíbená. Na její bezpečnosti ti vůbec nesejde. Ty jsi ..." Než to stihl doříct, byl taky přerušen.

,, Dost! Oba! Přestaňte se hádat. Nemá to cenu. Co se stalo, stalo se. Hádkami to nevrátíme zpět. Teď mě omluvte." Zakřičela, odešla do svého pokoje a šla spát.

My BabyKde žijí příběhy. Začni objevovat