Caroline měla na dnešek velké plány. Po několika letech, co o tom snila se to konečně splní. Postarala se o to. Dnes řekne Klausovi pravdu a doufala, že to neskončí katastrofou. Zařídila, aby dnes večer byli sami. Měla štěstí, jelikož Rebekah se Stefanem jeli na víkend do Paříže a Freya doprovázela Keelin na stáž v nemocnici v Londýně. O zbytek se musela postarat sama. Camille poslala do lázní daleko odsud, Katherine a Elijahe poslala do Bulharska a Kola s Davinou do Los Angeles. Dnes tu bude jen ona a Klaus. Moc se na to těšila.
Momentálně byla ve škole. Je totiž pátek. Už počítala každou vteřinu do konce.
,, Proč se dnes tak usmíváš?" Zeptala se její nejlepší kamarádka Elena, když procházeli chodbou do učebny matematiky.
,, Mám na večer velké plány." Řekla a holky se najednou objevili přede ní a zastavili jí tím. Věděla, že hned jak jim to řekne, přepadne jí obrovský výslech.
,, Jaké? No tak, mluv!" Zapištěla Bonnie tak hlasitě, že se na ně všechny oči otočily. Když nikdo z nich nějakou dobu nic neřekl, tak si ostatní zase začali hledět svého.
,, Řeknu vám to, ale hlavně nekřičte." Obě dívky nadšeně přikývly. Udělaly by cokoli, jen any to věděli.
,, Já dnes řeknu jednomu muži, kterého už dlouho miluji, že ho miluji." Než se stihli na něco dalšího zeptat, zazvonil zvonek, tak uháněli do třídy.
Po skončení školy se Caroline okamžitě vydala domů- Musela se připravit na večer. Aby řekla pravdu, byla nervózní a to hodně.
,, Klausi." Zaslechla odněkud z domu hlas a jeho majitel byl ten poslední člověk, kterého tady chtěla mít. Nevěděla jestli je to pro ni štěstí nebo neštěstí, ale Klaus ještě nebyl doma, takže to musela vyřídit sama. Sešla dolů do obývacího pokoje, kde našla na gauči sedět Camille. Byla oblečená v růžových minišatech a bílých botách na hodně vysokém podpatku.
,, Co rady děláš? Neměla jsi být v lázních?" Zeptala se a snažila se nekřičet. Nechtěla, aby Camille měla podezření. Byla na ni naštvaná. Překazila ji její plány.
,, Měla, ale nakonec jsem se rozhodla, že tu zůstanu s Klausem." Caroline chtěla křičet. Co nejhlasitěji mohla.
,, Neměla jsem ti to říkat. Mělo to být totiž překvapení, ale Klaus na tebe čeká v lázních." Poslední, co uviděla než zmizela, byl její úsměv. Caroline si úlevou povzdechla a začala se znovu chystat.
Už byl večer a Caroline byla připravená. Klaus ji už od malička říkal, že modrá je její barva, tak se podle toho oblékla. Modré spodní prádlo a modré minišaty s bílýma botama na podpatku.. Sama musela uznat, že vypadala nádherně. Naposledy se podívala do zrcadla a odešla. Došla před jeho dveře a zaklepala na ně.
,, Dále." Slyšela ho zpoza dveří říkat tím svým sexy britským přízvukem. Otevřela dveře a našla ho stát na balkoně bez trička, jen v kalhotách. Při pohledu na něj se kousla do rtu. Klaus se podívala na Caroline a viděl, že vypadala ... Sám nevěděl. Nenašel na to žádná slova. Podle něj ani neexistovala žádná slova vystihující krásu před ním. ,, Co tady děláš?"
,, Musím ti to říct. Miluji tě. Už hodně dlouho." Než stačil taky něco říct, políbila ho.
KONEC
Ahoj
Tohle je konec mého příběhu, kterému někdy začnu psát pokračování.
Doufám, že se vám líbil.
Nina
ČTEŠ
My Baby
FanfictionRebekah najde na ulici miminko a rozhodne se, že ho vychová. Problém nastane ve chvíli, kdy Caroline dosáhne puberty.