Nový člen rodiny

1.2K 47 5
                                    

Kapitola 1

2003

Rebekah:

Jsem ráda, že jsem mohla jít ven. Zase proběhla další hádka s mými bratry. Bydlím se čtyřmi bratry a jednou sestrou. Nejstarší je moje sestra Freya. Freya má blonďaté vlasy a zelené oči. V současné době chodí s Keelin. Keelin má kudrnaté černé vlasy a hnědé oči. Po ní byl můj čestný bratr Elijah, který vždy dodržel své slovo. Elijah má hnědé vlasy a stejnobarevné oči. Elijah se oženil s dvojnicí Katherine. Katherine měla stejnou barvu vlasů a očí jako Elijah. Po něm je můj nevlastní bratr Niklaus. Niklaus má vlasy tmavě blond a modrozelené oči. Momentálně chodí s Camille. Cami je bývalá terapeutka s blond vlasy a zelené oči. Dál je můj nemladší bratr Kol, který měl vlasy a oči jako Elijah. Kol se jako zázrakem oženil s bývalou čarodějkou Davinou, kterou proměnil. Davina má hnědé vlasy a modré oči. A tohle je celá naše rodina. Všichni jsme upíři až na Niklause. Ten je na půl upír a vlkodlak. Všichni jsou šťastní až na mě. Mám pořád pocit, že mi něco chybí, ale nevím co. 

Z mého přemýšlení mě vytrhl pláč dítěte. Šla jsem za zvukem a na zemi v košíku leželo dítě. Vzala jsem ho da náručí a začala ho chovat. Byla to holčička s blonďatými vlasy a nádhernýma modrýma očima. Najednou holčička přestala plakat. Byla krásná. Vůbec nechápu, jak ji někdo mohl opustit. V košíku byl ještě dopis. Otevřela jsem ho a začala ho číst.¨

 Ať jste kdokoli,

Prosím postarejte se o mou malou holčičku. Mrzí  mě, že ji nemůžu dát život, který si zaslouží. Mám pocit, že s vámi to dostane. Moji sladkou holčičku moc miluji a bolí mě, že ji opouštím. Po přečtení tenhle dopis spalte. Nezasloužím si být v její paměti. 

PS: Její jméno je Caroline.

Jak bylo napsáno v dopisu, zničila jsem ho a pak se vydala s Caroline domů. ¨

Vešla jsem dovnitř a všichni seděli na dvorku. Jako první si jí všiml Nik.

,, Rebeko, co to máš?" Zeptal se i když už odpověď znal.

,, Dítě." Řekla jsem a všechny oči šli na mě.

,, A co tady dělá?" Zeptal se.

,, Bude s námi žít."

,, Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne." Opakoval Nik.

,, Prosím. Koukni se, jak je rozkošná." Dala jsem ho přední a Caroline natáhla ruku, zatahala za jeho krátké vlasy a zasmála se.

,, Vidíš. Líbíš se jí. Prosím. Prosím. Prosím. Prosím. Prosím. Nech ji tu s námi zůstat."

,, Kde jsi ji vzala?"

,, Našla jsem ji na ulici, jak pláče. Přece nechceš, aby se tam vrátila nebo šla do dětského domova. Je nádherná." Udělala jsem na něj psí oči.

,, Fajn. Nenech mě toho rozhodnutí litovat." Usmála jsem.

,, Děkuju. Děkuju. Děkuju. Děkuju." Řekla jsem a políbila ho na tvář.

,, Teď nás omluvte. Jdeme jí vybírat věci. Chce jít někdo s námi?" Zeptala jsem se a všechny ženy vstaly.

,, Jak se vlastně jmenuje?" Zeptala se Katherine. 

,, Caroline." Řekla jsem.

Tohle je moje nová kniha. Doufám, že se vám bude líbit. Taky je to poslední nová kniha, kterou vydám dokud ostatní nedokončím. Doufám.

Nina

My BabyKde žijí příběhy. Začni objevovat