/Neutral pov/
~Flashback~
Чели сте книги в които присъстват клубове... Предполагам знаете за "перфектната" обстановка вътре.
Ароматът на алкохол, пот и даже секс се сблъска с носа на Чим, които рязко го накара да размисли за партито, на което Те искрено се радваше... Тогава мъникът осъзна, че колкото и да си струва да си популярен, такава жертва няма да даде никога повече... Или пък това го осъзна по-късно...
_______________________________________
/Jimin pov/
~Real time~
"- Полите ти отиват повече зубърче"
Именно тази фраза кънтеше в съзнанието ми докато бях застинал на място, а ръката му, да именно неговата, просто защото вече знаех кой е това...
- Обърни се... - прошепна в ухото ми. Извърнах глава към него... ръката му все още стоеше на бедрото ми, а той ме гледаше в очите... Не съм го виждал толкова близо никога.
- Нима си мислиш, че една пола ще те промени, зубърче... - осещах лекият лъх на алкохол но той не беше пиян... положи другата си ръка върху талията ми, придърпвайки ме към себе си... Тае къде си по даволите?
- Признавам... Така си по красив. - доближи се още към ухото ми, въпреки че нямаше на къде повече - А и си по секси... - не разбирах какво се случва.
- Джимин, нали? Какво ли ще стане ако някой разбере за малката ти тайна... - не можех да помръдна. Беше ме придърпал в скута си. Т-той знае?! От къде? Ами ако наистина каже... в главата ми беше пълна каша...
- З-защо го п-правиш Мин Ю-юнги... - той просто се подсмихна.
- Защото е забавно, сладурче...
_______________________________________
📌Знам, че е много къса... Просто ми дойде да напиша това! 😅😗
📌Честно казано от самото начало на тази книга нямам точен замисъл за не и се старая да слепя нещо... 💕🙏🏼
Обичам ви! 💕
DU LIEST GERADE
☆our change☆ | yoonmin |
FanfictionКъдето Джимин просто е влюбен, а всички знаем, че любовта е едно прекрасно чувство... Дали?