I.fejezet - Roz

42 2 0
                                    

Szinte már automatikusan kezdem el igazgatni hullámos, vörös tincseimet a lift vékony tükrében, miközben lefelé tartok a laborba. Mégsem állhatok a hercegnő elé úgy, mint egy vadóc kislány. Mielőtt lejöttem ide, az arcomat és a kezemet is meg mostam, valamint a dezodor továbbra is életmentőnek bizonyul egy mocskosabb meló után. Bár a mostani inkább csak arról szólt, hogy járőröztünk és orra buktam a sárba.

De erről őfelségének nem kell tudnia. Szóval, amint csilingel a lift és kinyílik az ajtaja, kihúzom magam és magabiztosan besétálok a nyüzsgő, fehér csempés és falú laborba. Mindenki erősen agyal vagy jegyzetel a képernyőre, de vannak, akik egy hologrammal mennek A pontból B pontba. Szinte hallom a fogaskerekek kattogását. Meglepő módon Shuri hercegnő is az íróasztalán könyököl egy hologramtáblát tanulmányozva. Hozzá lépek és megköszörülöm a torkom, mire felém pillant fáradt szemeivel és rám villant egy mosolyt.

- Felség - köszöntöm illedelmesen. A kezemet keresztbe rakom a mellkasomon és picit meghajtom a fejem, mire legyint egyet.

- Már vártalak Hunter! Gyere nézzük meg a ruhád - áll fel szintén fehér gurulós székéből, majd a tesztelő terem felé biccent, hogy kövessem. Engedelmesen utána megyek és út közben oda-oda intek pár ismerős arcnak. A terem másik végén egy fém ajtóhoz nyomja karkötőjét, mire az kinyílik és felfedi a hercegnő kis, magán feltaláló helyiségét. Ez a hely már sokkal rendetlenebb és kevésbé letisztult, mint a közöslabor. A csempe acél szürke, a falak szürkéskékek és a sok asztalon össze-vissza hevernek az eszközök, dokumentumok és jegyzetek tornyosulnak. Baloldalt egy mini pódium áll, amire ösztönösen fel is ugrok miközben leveszem fehér hosszúujjú felsőm. Shuri elismerően bólogat, majd a képernyő is felbukkan előtte és elindítja hibakereső programom.

- Arra igazán nincs szükség felség! Az érzékelőt megpiszkáltam és most nem jön le, ennyi az egész - kopogtatom meg fémszálas ruhámat, ami reggel óta rám van tapadva és elmondhatatlanul viszket már tőle az oldalam.

- Itt nyugodtan Shuri-zz. Meg biztos, ami tuti azért lefuttatom - rántja meg a vállát. Haja kontyba tűzve, köpenye frissen mosott, arca fáradt, de az agya csak pörög. Remek hercegnőnk van, aki perceken belül leszedi a fejem, amint leesik neki, amit mondtam.

- Várjunk csak! Mi az, hogy megpiszkáltad? - kérdi élesen és mérgesen. Helyben vagyunk.

- Min dolgozol mostanság? - próbálom terelni a témát, de nem jön be.

-Roz! Mit csináltál az érzékelőkkel? - teszi csípőre a kézét.

- Csak megkapargattam az alját tűvel, mert piros nyomot hagyott a szűrője és úgy néztem ki tőle, mint akinek kiszívták a fültövét - hadarom mentegetőzve. Mire a hercegnő „együttérzően" kiröhög.

- Nem vicces! Most attól félek nagyon bele túrtam és ha megpróbálom levenni, jön vele a nyakam is!

- Szerintem elég lesz újraindítani, de most már lefuttatom - törli ki a könnyeit a szeméből és a testtartása sokkal lazább lesz - Előző kérdésedre válaszolva, még mindig a semmiből próbálok terapeuta lenni.

- Az orgyilkos?

- Igen. Jól is megy egyébként, csak több időt kéne rá szánnom, de holnap sem tudok menni. A mai incidens miatt nincs kíséretem - dörzsöli meg aggódva a szemét.

- Igen, azt hallottam. Gondoltam, hogy nem fog mindenkinek tetszeni a király döntése, de ennyire? - állok egyik lábamról a másikra. Miért nincs kész már a diagnosztika?

- Én sejtettem. Eddig, ha láttak egy fehér embert tudták, hogy okkal van itt. Most viszont nem tudják bízhatnak e benne - mondja miközben odalép a zölden világító képernyőhöz és bele mélyed a hibajelentésbe.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Dec 18, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

A Fehér Farkas Hadművelet (Bucky Barnes fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora