Rozdział 1 Ewa

316 11 1
                                    

Siedziałam przed komputerem miałam otwartego Instagrama weszłam na profil Eweliny i weszłam na najnowszy post.

Ela.

Pięknie.

Malwina.

Ślicznie.

Kliknęłam okienko komentarzy i zaczęłam pisać.

Nikt.

Obrzydliwie wyglądasz jak słoń masz wielką dupę jebany lachociągu uważasz się za chuj wie kogo, a jesteś tylko zwykłą szmata.

Gdy opublikowałam komentarz poczułam ulgę. Fajnie było wyżyć się na dziewczyna z z mojej klasy weszłam na kolejny profil, profil Marysi.

Nikt.

Myślisz, że masz ładną buźkę, ale to nie prawda jesteś paskuda, a do tego obciągasz w szkolny kiblu za kasę.

Moim celem było zniszczenie ich zhejtowanie i do tego jeszcze upublicznienie brudów weszłam na swój profil dodałam czarne zdjęcie i opis miałam ponad stoo tysięcy obserwujących i każdego dnia oni przybywali.

Hej dzisiaj pora obsmarować Marysie dziewczynę, która myśli, że jest bug wie kim, a tak naprawdę obciąga w szklonym kiblu za jeden tysiąc robi loda za tysiąc ceni się kurwa jedna, ale to nie wszystko jej cyce i usta są sztuczne, a dupa sama się powiększyła od dziesięciu kutasów dnienie jak na razie to wszystko, co mam na to zdzirę dlatego pozdrowionka papa, a i oczywiście jak zawsze oznaczam tu obsmarowaną osobę. @Marysia

kliknęłam wyślij i post pobiegł w świat po pół godzinie miał już dziesięć tysięcy polubień gdy czytałam komentarze na temat Marysi w rogu ekranu pojawiła się ikona z pogadaj ze mną otworzyłam nową kartę i weszłam na tę stronę Marysia do mnie coś napisała.

Marysia.

Marysia załącz plik (zdjęcie).

Kurwa teraz koleinę kłamstwa, a na mój temat wcześniej Ewelina Marta ile morza.

Ewa.

Kurwa co za psychol, a jeśli zaraz obsmaruje mnie.

Marysia.

Oby nie.

Ewa.

Oby.

MilczOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz