-2-

5K 245 169
                                    

Grimmauld meydanına gittiler...

Sirius etrafa baktı ve yüzünü buruşturdu.

"Burayı sevmiyo-Sevmedim" dedi Sirius son anda üç yüz altmış tur dönerek. Ardından Sirius geldi.

"Demek geldiniz. Oturun hadi ve- Siz kimsiniz?"dedi Sirius. Jamese bakarak.

"Biz mi? Biz ee ıhmm yeni geldik" dedi Sirius. Lily ona "Neden bu kadar zorlandın ki konuşurken?"diye fısıldadı. "Her gün kendimle konuşmuyorum da ondan" dedi Sirius fısıldayarak.

"Dumbledore gelmenize izin verdi mi?"dedi Sirius.

"Evet" dedi James. Sirius başını saşladı.

"Babamızın yanına gitmek istiyoruz" dedi Fred.

"Olmaz bu çok dikkat çeker. Ne yani size haber annesinden önce ulaştığını duysalar ne olur tahmin etsene?" Dedi Sirius.

"O bizim babamız ve şu an ölümcül tehlike içinde. Tabi sana kolay sen burda otur hayatını tehlikeye felan da atma"dedi George. Sirius donuklaştı ve kısa bir hayır dedi.

"Biz reşitiz istediğimizi yaparız" diyordu hala Fred ama en sonunda oturdular. Ardından Sirius Jameslere döndü. Dumbledore niye yeni gleen bir kaç kişiye yoldaşlığı göstersin ki diye düşünmeden yapamadı. Ama emin olmak istedi.

"Siz bileğini açın" dedi Sirius.

"Şaka yapıyor olmalısın?"dedi Lily ve pijamasının kolunu çekti. Sirius hepsine baktı.

"Bileğindeki çizik ne?"dedi Remusa.

"Yere düştü" "Kapı çarptı" bunları jamesle aynı andan söylemişlerdi,

"Yani kapı çarpınca yere düştü" dedi Lily. Sirius başını salladı.

"Sesiniz..." Dedi sesleri çok tanıdık gelmişti. "Neyse hoş geldiniz" dedi ve herkese kaymak birası kattı. James Lily'e bakıyordu onu siyah saçlı görmek çok tuhaftı. Gözleri ise hala aynı yeşildi.

"Lola" dedi James. Lily ona baktı. "Benimle çıksana" dedi James.

"Asla. Seninle çıkacağıma dev bir mürekkep balığıyla çıkarım daha iyi" dedi Lily. Sirius listeye dev mürekkep balığını da eklemeyi düşündü ama vazgeçti ve gülerek ikisine baktı. Remus ise başını olmusuz anlamda sallıyordu.

Öbür Sirius ise onları Lily ve James'e benzetmişti. Jameste ona her fırsatta çıkma teklifi ederdi ve lily dev bir mürekkep balığını derdi. Jason ve Lolaya baktı ve şunu düşündü. 'Jason, Lola, Jeton düşüyor, Rufus çizik, düşmek üzere...'

"Tabi canım siz hiç çıkmayacaksınız zaten" dedi Sirius Harrye bakarken.

'Kapa çeneni Sean" dedi Lily.

"Niye benimle çıkmıyorsun ki?" Dedi James gülere ve cebinden bir Snitch çıkarıp atıp tutmaya başladı.

"Çünkü sen bencil kibirli burnu havada ve kendini herkesten üstün gören birisin" dedi Lily. "Ayrıca indir o Snitchi" diye devam etti.

"umbridge ona el koymamış mıydı?"dedi Harry.

"Yedek vardı" dedi James. Snitchi her defasında daha ileri fırlatıyordu.

"Onları nerden buluyorsun" dedi Harry.

"Aşırıyorum. "Dedi James ve Siriusun jetonu düştü. Onlara baktı ve sonra Lolanın gözlerine baktı. Ama bu imkansız diye düşündü. Karşılarında tamamen farklı kişiler var. Ama hayalbozan yapılmış olabilir.

"Siz dördünüz benimle gelin bugün burada kalacaksınız yerleri ayarlayalım" dedi Sirius James'e. James Sirius Lily ve Remus Siriusu takip etti. Sirius onları bir odaya götürdü ve kapıya sarsılmaz büyü yaptı.

Çapulcular...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin