-4-

3.9K 196 23
                                    

Remus ve Sirius perdeleri çektiler. Etraf yine sustu.

"Kreacher hala yaşıyor mu?" Dedi Sirius.

"Maalesef" dedi diğer Sirius. Ardından yemeğe geçtiler. Sirius masadaki tavuğa sevgi do bakışlarını attı.

"O olmasa halim ne olurdu bilmem" dedi Sirius. Harry ona baktı.

"Ne olmasa?"dedi.

"O"

"Kim?"

"Tavuk ve yemek" dedi Sirius.

"Evet seni zaten yemek yemedrn düşüneniyorum. Sahi Jason ve sen nasık formunuzu koruyorsunuz?" Dedi Lily.

"Formuma bu kadar baktığını bilmiyordum Lola dedi James. Lily asasını kaldıracaktı ama Remus onu durdurdu.

"Ona yemekteyken lanet savurmayı düşünmüyorsun değil mi?" Dedi Remus. Lily asasını indirdi.

Ertesi sabah yoldaşlık bir türlü yapamadığı toplantıyı yapıyordu. Lily James Harry ve diğerleri ise oturuyorlardı.

"Noele az kaldı ha?" Dedi Harry. Lily biranda elindeki muggle kitabını düşürdü ve ağzından ufak çaplı bid çığlık attı ve heyecanla yerinden fırladı.

"Tanrım. Noel ve be daha hediyeleri almadım. Yarın hatta bugün hemen Hogsmeade'e gitmeliyiz. Hediyeler. Nasıl unuturum. Of. Unutmamalıydım. Acaba ne alsam Harry sem süpürgeleri seviyordun değil mi? Ama zaten süpürgen üst model Hermione sana kitap alsam. Hii bunların sürpriz olması gerekiyordu ne kadar da aptalım. Of ne yapçam be-" Lily önündeki direğe çarpmasıyla yere yğıldı James Sirius ve Remus için bu olay gayet normaldi.

"Sizce iyi midir?" Dedi Harry.

"Merak etme. Hep böyledir" dedi James.

"Buz getirsem iyi olur" dedi Ron ve koşarak mutfağa girdi.

"Ee buz alacaktım da ben Lola direğe çarptı. Aslında ilk başta kendi kendine konuşuyordu sonra çarptı. Korkunçtu" dedi Ron ve buz aldı.

"Bunu hep yapar" dedi Sirius.

"Sen nereden biliyorsun ki" dedi Ron buz alarak.

"Jason anlattı" dedi Sirius ,ve Ron çıktı. Ron sessizce koridordan geçti ve buzu getirdi.

"Durumu nasıl?" Dedi.

"Hala yaşıyor" dedi Sirius gülerek. Ardından Lily ayılana denk konuştular.

"Ne oldu?" Dedi Lily.

"Panik yaptın" dedi James.

"Yani gayet normal." dedi Sirius.

"Kes sesini" dedi Lily... O gün de Mr Weasley'i ziyarete gideceklerdi.

"Üstünüzü giyinin birazdan gidiyoruz!" dedi Mrs Weasley. Herkes üstünü giyindi. James üstünde elbise ile çıkana kadar...

"Nasıl?" dedi James. Herkes ona şokla karışık baktı.

"Çok yakışmış. Kıvrrımların belirginleşmiş" dedi Sirius gülerek. Lily de kahkaha atarak gülmeye başladı.

"Dimi? Bana o önerdi ve o" dedi Remus ve Harry'i göstererek.

"Muggle bilimi dersinde uyumamalıydın dostum" dedi Sirius gülerek.

"Dur ne?" dedi James. Harry gülmemek için kendini zor tutuyordu. Remusun da pek bir farkı yoktu. James ikisine bakınca Harry gözlerini kaçırdı.

"Eee o halde biz gitsek iyi olur." dedi Harry.

"Evet aa bakın Mrs Weasley çağırıyor. Gitmezsek çok kızar" dedi Remus ve ikiside sessizce koridordan geçtiklerinde koşmaya başladılar. James ise üstünü değiştirip onları takip etmişti.

Çapulcular...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin