-8-

3.4K 181 156
                                    

James Lily'e baktı uzakdan... Ertesi gün yine iksir dersine gittiler. Snape onlara iksir yaptırıyordu ve Lily Jamesden nefret ediyordu. James ne kadar peşinden koşsada Lily ona bakmıyordu bile.

James Huzur sıvısını yaptı ama iksir normal rengini almadı. Snape yüzünde zorba bir sırıtışla Jamesin yanına geldi James ona gözlerini dikti. Harry Bana böyle baksa çoktan tüymüştüm' diye düşünmeden edemedi Snape'e bakarak.

"Bunu sana ait olan bir şeye içirmeni istiyorum" dedi Snape. James direk Lily'e döndü ama ateş saçan gözlerle karşılaştı. Harry bile Lily'nin bakışlarından korkmuştu.

"Teknik olarak benimsin?"

"Sayfa 213deki yöntemi uyguluyor" dedi Sirius ama herkes ona tip tip bakınca "Lütfen sesli döyledim demeyin" dedi.

"Beni. O. Kitapla. Kandıramazsın." Dedi Lily ve iksiri jamese fırlattı.

"Profesör, Lola iksirimi kırdı." Dedi James Snape'e bakarak, bir parmağıyla Lily'i gösteriyordu.

"Sen ve Harry cezalısınız"

"Ben ne yaptım?" Dedi Harry. Ama o sırada ders bitti. Lily koşarak çıktı sınıfdan. Ardından Harry James ve Sirius ile cezaya gitti. James ve Sirius Kütüphaneyi düzenlerken Harry Zihinbend yapmıştı. İlk zihinbendiydi.

"Harry bu halin ne?" Dedi Sirius gözlerini pörtleterek.

"Zihinbend berbat bir şey" dedi Harry.

"Snape o fazla ileri gitti değil mi?" Dedi James gözlerinden alev çıkartarak.

"Sorun yok gidelim ortak salona" dedi Harry. Yüzü sapsarı olmuştu ve berbat gözüküyordu.

"Onu öldüreceğim" dedi James. Ardından ortak salona girdiler.

"Harry, ne oldu sana" dedi Lily yanına koşarak.

"Zihinbend" dedi Harry yorgunca ve koltuğa oturdu. Lily James'i görmezden gelip Harry'nin yanına otrdu. Snape'e hala sinirli olan James ise kızgınca mırıldanarak otrdu. Ardından herkes yatakhanelere gitti. Harry giderkem aniden kasıldı ve kendisindem çıkamayacak şekilde tiz bir kahkaha attı.

"O çok mutlu" dedi Harry.

"Orasını anladık" dedi Sirius.

"Zihinbendden çıktın Harry zihnin yorgun olduğu için kendini kaybetmen doğal" dedi Hermione. James sinirle fırladı.

"Madem zihinbend kendisini kaynetmesine yol açıyor o zaman niye o lanet şeye gidiyor ki" diye söylendi James ve yatakhaneye girdi.

"Eee olaya burdan bakarsak Harry'nin sinirini kimden aldığı belli oldu" dedi Ron arkadan, Sirius başına salladı.

Herkes yatakhanelere gitti ardındna. James uyuyamayınca Siriusa seslendi.

"Sirius"

"Bende seni seviyorum sevgilim" diye mırıldandı Sirius rüyasında. James ona tip tip baktı ve Remusa seslendi.

"Remus?" Remus da uyanma belirtisi göstermeyince James Harry ve Ronu uyandırmak istemediğinden ortak salona indi.

Kızlar yatakhanesine kısa bir bakış attı ve merdivenlerin önüne geldi. James ve Sirius nasıl kızlar yatakhanesine çıkılacağını bulmuşlardı ve buna 'Altın buluş' diyorlardı. James merdivenlerdeki bir yumruya bastı ve merdiven düzleşmedi. James çıktı ve Lily'nin yanına gitti...

"Lils" dedi. Lily tam çığlık atacakken James ağzını kapadı.

"Sessiz ol"

"Burada ne halt yiyorsun James?" Dedi Lily baya utanmıştı.

Çapulcular...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin