#Youtube Rewind

114 9 0
                                    

   Bu bölümde 2014 youtube rewindı eleştireceğim:
1. İlk girişi beğendim. Felix Kjellberg (pewdiepie) binanın içine alıyor ama iç kısım gösterilirken yapılan ps güzel olmamış. Felix i gölge gibi göstermek yerine Dan ve Phil onu alttan yakalayabilirdi veya binanın içine düştüğü gösterilmeyebilirdi.
2.  Sınıfın içi biraz daha az kalabalık olabilirdi. Yani daha çok youtuber ağırlıklı bir video olduğu için 3 m ve üstü subscriber sahibi olan youtuberlara öncelik verilebilirdi.
3. Ice Bucket Challenge kısmı da iyi olmuş. Ama o kısımda daha az tanınan youtuberlara daha çok yer verilebilirdi . Fine brosun olduğu kısım güzeldi. Orada duran bilgisayarın gerçek olduğunu biliyor muydunuz?
4. Katy Perry nin dark horse klibindeki öğelerin kullanılması hoşuma gitti.Acaba Tyler Oakley e biraz daha değişik bir rol mü verilseydi ne? Mesela Troye ile beraber gamerlık yapsa veya React videoları ile ilgili bir bölüm olsa...
5.Aralara Jimmy Fallon  un da katılması iyi olmuş. Çok sempatik bir adam :).
6. Superwomen in tam tarzına uygun bir bölümü var. Değişik olmuş ve güzel olmuş.
7. Superfruitin (1m takipçiye ulaşması nedeniyle) son bölümde oynaması iyi olmuş. O çocuklar bunu fark ediyordu.
8.Kingsleyin olduğu bölüm kareoke temalı olsa daha iyi olurdu.
Ve... bu yılki youtube rewind diğer yıllarınkine göre 10 kat daha güzel :):):)

YOUTUBE IS FABULOUS !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin