Hedef:Amerika

96 6 0
                                    

Sabah büyük bir heyecanla uyanarak yarısını hazırladığım bavulu gizlice tamamladım. Pasaportumu da unutmadım. Biletim de hazır. Bir saat sonra uçak kalkıcak ve Amerika maceram başlamış olucak. Beni bi yandan korkudan kurtaran şey babam işte ve annem gün için anneannemin yanına gitti. Ama ginede dikkatli olmalıyım. Mahallenin taxsicisi olan Murat bana yardım ediceğine söz vermişti. Hımmm. Tamam geliyormuş. Şimdi herşey tamam mı bakalım. Saçlar tamam , makyaj tamam , pasaport tamam , bilet tamam , kimlik tamam. Herşey hazır. Artık hiçbişey bana engel olamaz. Murat'da geldi. Haydi bakalım hava alanına. Uçaktaki koltuğumun tek kişilik olması beni daha mutlu etti. Yanımda biri olsaydı rahat davranamazdım. Murat da ben uğurladı. Uçağa bindim ve yolculuk 5 dakika sonra başlıycak. Çok heyecanlıyım. Zayn'e kavuşucağım. Umarım oda beni sevebilir. Ve yolculuk başlıyor. Uçakta bir tane bile boş koltuk yok. Belki başkalarıda benim gibi kaçak gelmişlerdir. Aslında hayallerimizi gerçekleştirmek kötü birşey değil. Hatta bizi mutlu eder. Şuan sadece bir korkum var. Ya Zayn beni sevmezse. En azından arkadaş olalım. Onu Perrie'yle ayırmak da ayrı bir zevk olucak. Herneyse yolculuk aynı heyecanla devam ediyor. Varmamıza daha 2 saat varmış. Hımmm. Hayallerim 2 saat ötede. En iyisi kulaklıklarımı takıp one direction şarkısı eşliğinde uyumak.

Hayran Aşkı : #ZaynMalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin