Capitol VI

35 1 4
                                    

Mihaela pov.

Duminica o persoana obijnuita ar sta acasa, in pijamale uitandu-se la televizor sau citind. Dar de ce sa fiu o persoana obijnuita si sa nu ies afara cu o persoana care are dependenta de zahar !? *Ziua mea lenesa se amana.* Stau  confortabil  asteptand ca Ella, parca, sa-mi de un mesaj.* Mda a trebuit sa-i dea mama numarul meu !* Pana acum e bine, stau pe canapea, ma uit la televizor si mestec guma. Aud telefonul cum scoate flluieratul sau care anunta ca am primit un mesaj. Inca ma chinui sa invat sa fac ca el. Ma aplec sa iau telefonul de pe masuta de cafea.

~ Hey Miha ! Azi as vrea sa iesim prin mall. Asa ca ma gandeam sa vin sa te iau pe la 1 dupa amiaza. Sa fi gata ! 

                                                                                                                                                 Ella ~

Era 11. * E cam devreme. O sa mai stau putin.*Sting televizorul si  imi pun cartea in brate de unde parcurg pagina cu pagina  pana la ora 11:30. * Cred ca e timpul sa ma pregatesc. * Pun semn cartii si ma indrept spre baie pentru a face un dus rapid. 

Cand ies din baie  am doar lenjeria si sutienul, fiind singura care sta la acest etaj. Jos stau mama, tata si Geo,  la etajul doi eu si Al dar acum doar eu,  iar jos la parter doar Dana. Deci nu prea mi-e frica ca ma vede cineva, de obicei nu au treaba pe aici. 

Stau in fata dulapului gandindu-ma cu ce sa ma imbrac. Imi iau obijnuitii mei blugi negri, o bluza gri simpla, geaca de piele iar parul il pieptan pe spate. Nu-mi place sa ma machiez strident asa ca imi dau doar cu putin rimel. *Sunt gata !* Am terminat cu jumatate de ora mai devreme deci o sa mai citesc pana vine ea. 

Ella pov.

I-am trimis mesajul si acum e timpul sa ma pregatesc si eu. Merg in baie unde dau drumul apei pentru a  umple cada.  Stau in cada  plina cu spuma unde scriu pentru cartea mea. petrec mai putin de o ora de  data asta. Ies si dau drumul apei sa se scurg. Imi pun prosopul pe cap si in jurul corpului. 

Dupa ce imi usuc parul si-l indrept incep sa ma uit prin sifonier. imi iau perechea de  blugi rupti, un maieu auriu, un cardigan pana-n pamant. Machiajul era compus din cadite cu eyeliner negre, rimel albastru, blash, fond de ten, mi-am facut sprancenele cu fard, buzele le dau cu ruj auriu. Pe frunte imi pun o bentita aurie de zale.

Deja am  intarziat cu 20 de minute, cobor in graba pana  la usa de la intrare unde ma incalt cu airmax aurii.. Ies  pe usa si ma indrept repede spre casa ei. 

MIhaela pov.

*Deja intarzie ! Ce face fata aia atata ?!* Stau in casa, in fata intrarii unde astept ca si celalalt intarziat.

-Esti gata !? 

-Da !!

Ies pe poarta si o fad venind spre noi. 

-Buna ! De ce ai intarziat atat ? 

-Ah, m-am pregatit si cred ca am pierdut notiunea timpului. Tu asa pleci ?

- Da, ce are ? Ce-i drept stilul meu e cam simplu dar nu cred ca e chiar e asa naspa. Pentru gustul meu ea era imbracata destul de strident. 

- NImic, doar ca e cam  simplu. Ma rog hai sa mergem.

Ne-am urcat in masina amandoua in bangheta din spate. Drumul  mi s-a parut foarte lung, asta din cauza ca nu am vorbit deloc. Ea statea si facea ceva pe telefon iar eu stateam si ma uitam pe geam. *Ce ciudata e toata chestia asta !* 

Two crazy girls. One life. Bietch life.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum